Familjetrollet skrev 2009-04-18 09:12:51 följande:
vad har hänt?sänder dig många styrkekramarhär har man sovit 11 timmar*chockad*var helt däckad igår efter mensen.
Tack! Lucas gjorde illa sin lilla arm igår när vi var ute och lekte och hade det så mysigt. Han var vid gungorna och helt plötsligt låg han på backen och var jätteledsen. Lucas gråter liksom inte i onödan... När jag kom fram hängde armen på honom och jag fick absolut inte röra den. Jag trodde att axeln hade gått ur led eller nåt. Vi fick order om att åka upp till akuten direkt så att få iväg en bebis och en skadad ettåring var inte det lättaste. Men det gick och vi kom fram trots massa svordomar om varför vi hade flyttat till den här skitstan där jag inte hittar
Röntgenplåtarna visade inget annat än "bara" mjukdelsskador" men efter medicinering så blev han sitt vanliga glada jag igen
Det var fruktansvärt att se honom sån, men det kom in barn som hade det bra mycket värre så egentligen ska man vara tacksam.
Vi sov allihopa till 9 idag så vi var väl helt slut hela familjen!
Vad skönt att du är utvilad nu!
Marayah skrev 2009-04-18 09:13:51 följande:
Fy sjutton! Vilka knäppa människor det finns egentligen. Fast
iofs så i dagen sverige så är juh porr inget konstigt om man tänker så.. Men som sagt, dom borde kolla igenom bättre.Gumman!! Hoppas att han blir ok snart lillen! Kan ju som sagt vara kroppens försvar och läkning. Krama om han från mej. Plutten!
Nej det är det ju inte, men det är inte så kul för andra att ofrivilligt behöva ta hand om andras hemmavideos

Man tycker väl kanske att man inte spelar in sånt med en lånetelefon...
Det ska jag göra! Det är säkert så att det är kroppens försvar, den är ju väldigt smart egentligen. Tur att barn har sånt bra läkekött.