-
tackthelifesaviour skrev 2009-03-15 16:25:56 följande:Fina bilder!
blev förvånad över hur bra bebisen syntes! Med dottern såg man mest bara en grå klump....
-
blev flyttad ett par dagar så har lite halvtaskig koll... men v13 tror jag!
-
12+4 var det visst på dagen
-
äntligen sitter man i soffan efter en låååång dag
Har varit ute på Ikano efter jobbet och dels storhandlat på maxi och dels letat lite nya vårytterkläder till dottern. Med en inte allt för sammarbetsvillig Nellie i släptåg! Hittade iallfall en jättesöt tunn vårjacka på Lindex, brun med vitt mönster och lite rosa detaljer. Och till det ett par bruna ofodrade överdragsbyxor. Så nu får våren gärna komma
Nu är det bara lite käk som gäller och en stund framför tv:n. Känns som om det blir tidigt i säng ikväll! -
här har min matlust börjat komma tillbaka efter ett par veckors illamående... och nu verkar min kropp vilja ha all den där maten den har gått miste om.... Är så sjukt hungrig hela tiden idag! Om det här håller i sig kommer jag snart börja rulla framthelifesaviour skrev 2009-03-16 20:42:14 följande:Fy vilken dålig matdag! Först fastan och ett stort glas socker och när jag väl kom hem så åt jag för mycket frukost och sen har jag inte kunnat äta på hela dagen. Jag hatar att komma ur balans med maten! :(
-
om det är ok skulle jag kanske också kunna följa med på fredag. Slutar jobbet kl:14:oo och tror inte jag har något annat planeratFamiljetrollet skrev 2009-03-17 12:25:20 följande:ska vi ta en fika på fredag efter kl 15 på stan?så kan bägge töserna följa med. äntligen kom solen fram.här har värken kommit med dunder och brak.inga värktabletter hjälper.dum som man var så har jag satt mig på huk tre dagar i rad.villket är rena döden.så nu lär man ha svårt att röra sig ett par dagar. var det nån som såg familjen annorlunda igår?fattar inte hur mamman med 8 barn kunde lämna barnen ensammna i bilen!vi lämnar inte ens våra barn 10 sekunder själva i bilen.fler som reagerade över det?
-
Annars är deras Leksviks(?) byrå med tillhörande skötbordsdel bra! Det hade vi till Nellie och ska ha till bebisen också. Jag vill ändå ha en egen byrå till bebisens kläder så då känns det smidigt att ha skötbordet fixat på samma gångthelifesaviour skrev 2009-03-17 19:15:21 följande:FruT, Jag vill inte ha ett sådan som man har över badkaret.. Känns så himla otympligt. Men tack för erbjudandet! :) Dock finns det ju ett på IKEA som ser ut att vara väldigt lätt att fälla ihop, kanske det kan vara något. Vi får mäta och ha oss lite.. L&V-mamman, nej, det har vi inte, annars hade det ju varit hur smidigt som helst.
-
Åhhh vilket mysigt väder det verkar bli idag
Är det någon tid eller plats bestämd på fredag än?
Jag jobbar fram tills 2 ungefär, fast kanske kan smita lite tidigare för vi verkar ha det väldigt lugnt med barn på fredag. Och sen måste jag bara sticka och hämta upp Nellie på dagis!
Ni andra skulle också ha med er barnen va?
Ha en bra dag i vårsolen allihopa! -
Undrar jag med!dinana skrev 2009-03-19 20:15:29 följande:Blir det någon träff imorgon? *nyfiken* När och var i sådana fall? -
Jag nu tycker jag att vi tar och bestämmer nåtApipoulai skrev 2009-03-19 21:43:22 följande:Fika imorgon!? Eftermiddag? Stan?
kanske 14:30? och på nåt barnvänligt ställe