VI från Linköping Del 3!!!!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 14:52:53 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 14:52:53 följande:
Nu blir det en cykeltur till Slaka med Nellie och vovvarna
Tänkte att vi skulle åka till lekplatsen. Dumt nog finns det bara en enda lekplats i hela Slaka trots att det nästan bara bor barnfamiljer där....
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 15:01:25 följande:
Åhh vilket väder
Funderar på att baka en sats muffins och framåt lunch när solen värmen lite mer ta med mig Nellie och vovvarna till Valla eller trädgårdsföreningen
Jag kommer också gärna om jag får
har ju fortfarande inte träffat dom flesta av er
här är vi också sugna på katt. framförallt för att kanske bli av med några av alla råttor och möss som bajsar ner och gnager sönder.....
Hade hoppats hitta en kattunge lagom till Nellies födelsedag i maj, men det verkar tyvärr kört!
Idag har vi haft en annan barnfamilj här på besök. Grillade för första gången iår och det var sååååå gott! Blev rätt mycket mat över så funderar på att ta en ny omgång nu snart
Gästerna hade med sig ett litet påskägg med godis till oss, och efter maten kom Nellie och frågade om hon fick öppna ägget.
"okej, men bjud dina kompisar också och ta bara en bit var" svarad jag.....
En litet stund senare hittade jag ett tomt påskägg och tre små ligister for runt i huset alldeles höga på sockar
busungar
Nellie började också åka framåtvänd från 3-4 månader.
Innan skrek hon konstant i vagnen och var sååååå arg, tills jag vände på henne så hon fick se lite mer av omvärlden, då blev hon plötsligt nöjd i vagnen
Dock gick vi mest i skogen och skrotade för oss själva... om vi gick mitt i vimlet i stan så vände jag henne mot mig!
Kan vi inte försöka få till en ny eftermiddagsfika snart?