Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Vi är nyss hemkommna från ikea o skopunkten, var tvungen att kolla på skor åt mig o köpa rullgardin till Vincents rum.

Nu ska jag slå in Vincents presenter som hade kommit på posten o sen ska vi rensa garderober..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-22 17:08:06 följande:
    Tack alla ni för att ni bryr er! Det värmer verkligen och jag blir så glad! Och tack för alla era kramar, det betyder verkligen mycket för mig! Har som sagt fortfarande väldigt ont men tar fortfarande morfintabletter och andra värktabletter. Är väldigt trött så jag har inte hunnit läsa igenom allt ni har skrivit, men jag hoppas att ni alla mår bra och att även era barn och män mår fint!Ta hand om varandra!
    Jag tänker jättemycket på dig! Förstår att du fortfarande är trött, måste ju vara jobbigt både psykiskt o fysiskt att genomgå en sån grej. Kram.

Marayah: Vad kul Alla som vill är välkomna hit på onsdag kl. 10 för lite födelsdags fika för Vincent som fyller 1 år då.

Vi har rensat Leos garderob nu på em o jisses alltså vad den grabben växer! {#lang_emotions_surprised} Vi rensade ur nästan alla kläder han hade! Så nu måste vi köpa massa nya kläder till honom, så på fredag ska jag shoppa Nu tycker ju till o med sambon att jag måste det

Fru T skrev 2009-03-22 19:38:50 följande:
    Ja kanske me dyker upp mannen ligger ju ändå å snarkar då
    Vad kul Du är så välkommen
    Fru T skrev 2009-03-22 19:42:43 följande:
    Du får gärna inboxa mig vart du bor å vart ja kan parkera så ja vet har en ständig känsla av att det va nåt ja ska/skulle göra men det är antagligen för att ja har INGA tider att passa ja förutom bm om 1,5 vecka då...
    Har inboxat nu

Ni som kommer på onsdag, äter era barn nåt fikabröd? Tänkte om jag skulle göra nåt lite barnvänligt fikabröd till dem i så fall? Vincent har inte fått smaka nåt sånt alls ännu, han ska få göra det på sitt kalas på lördag. Så för hans skull behövs det inte, han nöjer sig med majskrokar Men tänkte att det kunde vara kul annars om era barn äter nåt sånt

Skorpan08 skrev 2009-03-23 09:46:17 följande:
    Nu är jag säker på att det är magsjuka, mår så dåligt.Och stackars Elin blir så rädd och ledsen när mamma kräks. Så snart kommer en kompis som verkar vara imun mot magsjuka och tar hand om oss.
    Usch då! Hoppas det går över snabbt! Jag förstår att ni inte kommer hit på onsdag.
    Marayah skrev 2009-03-23 11:35:34 följande:
    Wiiiiie!!! ÄNTLIGEN har CSN fått arslet ur vagnen och beslutat att ja får bidrag.
    Vad bra Hoppas det går liite fortare när jag ska plugga i höst..
    Firstandhappy skrev 2009-03-23 12:53:44 följande:
    plugga distans i Linköping förutom på universitet i Linköping??? Vart kan man vända sig, nån som vet?
    Gå till kunskapstorget så hjälper de dig där. Det var så jag gjorde, ska ju plugga på distans i höst.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!