-
Haha, såå söt!Fru T skrev 2009-03-23 15:02:48 följande:hehe det gör vi me skulle kunna göra en bilderbok med bara honom i... ni vet alla dom där poserna å konsterna å stuff som man bara ser katter göra på knäppa klipp eller på nätet, han har dom alla dessutom så ligger han å snuttar på sin egen svans så det bara smaskar när han sover...sen har vi ju den andra galningen som fått för sig att husses tandpetare är det roligaste som finns, så här har ja hittat honom två dar i rad nu... -
Har inte så många intressen. Familjen tar nästan all tid nu o det är ju så jag vill ha detApipoulai skrev 2009-03-23 21:07:46 följande:Vad har alla här inne för fritidsintressen, förutom sin familj och sitta vid datorn?Jag själv idrottar jag en hel del, mest blir det fotboll. Resa och att fotografera är andra roliga saker jag gärna gör.
Men innan barnen fanns så älskade jag att träna o gör det fortfarande fast det blir ju såklart inte lika ofta längre. Laga mat o framför allt BAKA älskar jag!
O jag är oxå en partyprinsessa (varje helg innan jag o sambon träffades).. -
Hit oxå kan du kommaApipoulai skrev 2009-03-23 21:55:29 följande:Gillar du att städa alltså? Välkommen hem till oss. ;)
Städa är inte kul, men att pyssla o inreda är dock kul. -
Vi sa det samma här hemma, jisses vad det blåser nu!Fru T skrev 2009-03-23 22:03:31 följande:OJ kollade ut genom fönstret å helt plötsligt så är det ju vitt ute det va det INTE sist ja kolla ut, då hade det inte änns börja snöa...Maria har inte vart inne på ett tag, eller har ja fel?? -
När var det du hade bf?Fru T skrev 2009-03-23 22:09:46 följande:ne inte ja heller, iofs så VET ja ju att våren inte kommer fören tidigast i mitten på April (det gör den ju aldrig) men NU vill ja faktist ha VÄRME å BEBIS
Sambon sa att din man hade sagt att det är 6 veckor kvar, men visst är det lite mera? -
Ja, nåt av det var det juFru T skrev 2009-03-23 22:32:14 följande:30e maj är det, mannen har stenkoll på veckorna så antingen så hade han tillfällig sinnesförvirring eller så hörde din fel
-
Näpp, dags att gå o sussa, sambon ropar där uppe på mig..natti natti..
-
Det är lugnt, tänkte precis skriva oxå att vi får ställa in för varken jag eller barnen mår så bra, så vi vill hinna kurera oss lite inför Vincents kalas på lördag.Marayah skrev 2009-03-24 06:38:56 följande:Becka: Vi får tyvärr ställa in imorron. Har två sjukling hemma.. Filip har bestämmt sig för att man ska vakna halva nätterna med. Magsjukan måste satt sig som förkylning här. Magsjuka viruset är ju samma som man får när man får förkylning. -
Grattis till Elin på 1 årsdagen!
-
Blir bara så trött, irriterad o arg!! VARFÖR måste folk ha åsikter om allt???
Ända sen Leo föddes o när Vincent föddes oxå så har jag fått höra att jag inte är nån riktig mamma för jag har inte fött fram mina barn vaginalt!!!Utan jag har bara legat o latat mig typ när läkaren har plockat ut dem. Jag har visst FÖTT mina barn men med kejsarsnitt! Ingen verkar fatta hur sårad jag blir av såna kommentarer
Likadant är det med amningen, då får jag oxå höra att jag inte är nån riktig mamma som bara ammade mina barn i några veckor. Att bröstmjölken är det bästa o att ersättning är dåligt. Visst är bröstmjölken det bästa, men går det inte så är det superbra att det finns ersättning! Mina barn har inte alls mått dåligt av att få ersättning o de har jättebra immunförsvar!
Jag blir så ledsen o arg!
Förlåt, var bara tvungen att skriva av mig lite.