Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-18 15:50:36 följande:
    Hihi, ja det var faktiskt riktigt skönt ute. Fast det är lite småkyligt i luften fortfarande. Jag gick en lite promenad till IKANO och så hem igen. Det räcker för mig... är helt slut i kroppen nu. Trodde jag skulle orka med mer, men min kropp börjar redan bli gravidtrött. Sen så är magen stenhård på kvällen så man kan knappt röra sig... får hoppas allt står rätt till där inne med bebisen. Skall till BM igen på måndag så det blir väl nya mätningar då hoppas jag. Känns som tiden står still när man inte göra något speciellt på dagarna. Imorgon skall jag in til lstan en sväng i alla fall så då lär det ju gå ett par timmar i alla fall. Skulle gå till något lunchställe som hette typ "bellos". Någon som vet vad det är/ligger?
    Bellos ligger på Apotekaregatan (f d Sangria), men jag visste inte att det var ett lunchställe. Jag var inte superimponerad av deras mat kvällstid... föredrar Sangria, som jag tidigare sagt, men där har man bara råd att äta en gång i halvåret.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-03-18 16:15:12 följande:
    här åt barnen vårglass idag.jag väntar till det blir runt 15 grader varmt innan jag äter glass ute*skratt*
    Glass kan man alltid äta! :D Även vintertid, men det blir lite kallt om händerna när man håller i den, så då få rman nästan uppehålla sig i en galleri eller nåt istället.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-18 16:11:44 följande:
    Ah, ja jag vet då inte... det är en kompis som skall dit å luncha i helgen och hon undrade om vi inte kunde gå dit imorgon och äta och se hur det är... Vet inte vad de har.. men kompisen skall ju bjuda.. så jag hänger gärna på. *hihi* Åh, glass hänger jag gärna med på.. fast jag kan ju som sagt bara på eftermiddan... eller jag kan ju tidigare, men man måste ju hämta Molly på dagis vi ett...
    Eftermiddag funkar bäst för mig också. Ska sitta på körskolan på förmiddagen-lunch tänkte jag. Men jag planerar min egen tid, så jag kan egentligen när som.
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-18 17:53:09 följande:
    Oj vad mycket ni har skrivit, har inte hunnit kolla igenom allt! I måndags så firade jag och min man 9-årsjubileum sen har vi varit gifta ett år också Igår var vi ner på stan och shoppade och idag har jag varit till sjukhuset och träffat alla möjliga människor. Imorgon blir det operation. Läggs in vid 7.15 och blir den första som ska opereras. Är jättenervös, men jag kommer få lugnande när jag kommer dit! Fr.o.m. imorgon så kan jag aldrig mer bli gravid, känns lite tungt men nu finns det ingen återvändo. Vet att detta är det enda rätta att göra!
    Jag ska tänka på dig imorgon bitti. Jag tror att allt kommer att gå bra. Ni har tur som har fått Nathalie. Och skulle ni vilja ha syskon i framtiden finns ju alltid möjligheten att adoptera. Men jag är lycklig fö er skull att ni hann med att få ett biologisk barn innan allt elände började med din kropp.
    Kramar i massor!
  • Apipoulai

Ingen som vågar bestämma en tid och en plats imorgon?

• Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-03-19 21:57:54 följande:
    Jag nu tycker jag att vi tar och bestämmer nåt kanske 14:30? och på nåt barnvänligt ställe
    Fint 1430!
    Ni som har barn, var är det barnvänligt?
  • Apipoulai

Waynes, är det den "före" bokhandeln nere på Nygatan?

• Apipoulai

Okej, eftersom ingen annan vågar bestämma nåt så säger vi

1430 på Waynes

Hoppas jag känner igen er. :)

• Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-03-19 22:19:02 följande:
    Okej, eftersom ingen annan vågar bestämma nåt så säger vi1430 på WaynesHoppas jag känner igen er. :)
    Kommer det någon mer, eller blir jag ensam med min kaka?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!