Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 20:26:37 följande:

haha han önskar sig faktiskt en cykelhjälm (han tävlar i mountainbike) och ett par nya skor så det blir inte så svårt sen ska han självklart få frukost på sängen, en god middag och en smaskig tårta och lite mys såklart
    hur går det med flyttlasset?här har man nästan packat allt nu.snart är det bara en månad tills man flyttar och slipper denna stadsdel

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-20 20:16:22 följande:
    Några som vill träffas på onsdag på stan eller ikano? Jag måste köpa present till sambon som fyller år på torsdag.
    får hoppa även denna gång då tösen har ett elakt virus.vet inte om det smittar.fast idag har hon ätit som en häst och börjar bli sitt vanliga jag
  • Familjetrollet

ni med facebook.jag har en typ som fanns direkt på vänförfrågan när jag blev medlem på facebook.jag godtog inte vänförfrågan utan tog bort killen.nu har han ännu en gång skickat vänförfrågan!jag vet inte ens vem killen är,känner inte igen varken namn eller killen på bilden.

hur får man bort typer som inte fattar?det finns bara jag med detta namn i hela sverige

var det nån som såg CSI igår.jag somnade ifrån det under reklamen och missade även superprogrammet"ballar av stål"

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-21 09:20:11 följande:
    Det går ju blockera användare... Tror det är inne bland inställningar å så skriver du bara ner namnet på den du vill blockera... Vet inte exakt då ja inte behövt använda mig av det.
    tack.hopplöst när okända inte fattar att man inte är intresserad.får kolla hur man blokerar folk
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-21 09:48:42 följande:
    Jaha, då har man skjutsat Elin till dagis och en av döttrarna till praoplatsen, snart ska jag skjutsa äldsta dotern till skolan. Hon har sovmorgon idag, det är det värsta med att bo utanför busslinjen.
    har inboxat dig
    Skorpan08 skrev 2009-04-21 09:49:45 följande:
    Det gör du rätt i! Det är jättekallt ute, Elin fick overallen på sig till dagis.
    ja det blev "vinter"igen.stora tösen fick ta sin tjoch vårjacka idag till skolan.lillan är hemma idag med då hon är helt slut efter att ha varit sjuk länge.
    Fru T skrev 2009-04-21 09:46:54 följande:
    blä vilket väder det va idag då...Tänder ett väldoftande ljus, greppar boken å kryper ner i ett bad med massa skön olja i... å tänker inte röra på mig på bra länge!
    vad skönt det lät.här kan man inte ta ett bad då det alltid hänger tvätt över badkaret i badrummet.ska bli skönt att ha supernära till tvättstugan sen.maken och jag skämtade om att vi kan kasta in tvätten till tvättstugan från balkongen*skratt*
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-21 15:46:21 följande:
    Jag är inte klar med gymnasiet då jag har välldiga svårigheter med min dysleksi i kombination med att ja har ingen som hällst motivation till att gå i skolan. (jag har försökt ett flertal ggr)Att läsa vidare på högskola finns inte änns som ett alternativ för mig å skulle ja nångång vilja göra det så ligger det fortfarande långt borta, jag har inte änns något drömyrke...Ja sitter så gärna i kassan på ica eller sliter på en fabrik, inte mig emot! å det är ju tur det finns vi som vill ta dom jobben me jag vill ha ett fysiskit arbete å har haft ett flertal fabriksjobb å där stormtrivs jag, om man bortser från dom tidiga mornarna.Många av mina vänner sitter med högskole utbildningar å får ändå sitta å jobba på calcenter osv... med finfina studielån..
    jag gick ut gymnasiet med dåliga betyg.skolan var ett helvete från dag ett till sista dagen.blev mobbad hela skoltiden villket gjorde att man struntade i skolan till sist.här har man skulder efter att ha läst upp betyg på komvux.men det blev så dyra lån att jag slutade på komvux.

hade skoltiden vart bra hade man säkerligen haft en utbildning som man får jobb på.på förra jobbet fick jag jobba gratis då jag inte har rätt till a-kassa.jag slet som ett djur på det jobbet och på köpet förstörde jag min kropp ännu mera.

maken tycker att jag ska öppna eget,men hur lätt är det när man inte kan få lån*suck*

hoppas alla har haft en bra dag.här är man ensammen för första gången på många veckor.maken är iväg med barnen då stora tösen är på karate.jag brukar följa med ,men idag kände jag att jag måste få vara ifred en stund och få kunna unna mig en tyst ocg lugn stund och samla nya krafter.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-21 20:05:02 följande:
    Vi var förresten på BVC idag och hade läkarkontroll för Filip e 10 månader idag. 8895g och 73 cm lång är Filip nu. Han följer inte längre kurvan utan har "gått ner" en aning, inget oroande då han inte alls är smal, men läkaren menade på att vi skulle ha koll till nästa besök så han inte stannade upp mer i vikten. Men HALLÅ, Filip e inte ett dugg spinkig så ja e inte alls rädd för nått sånt. Han e ju mammas lilla matvrak juh..
    oj vad tiden går fort .tyckte det inte var länge sen du fick lille filip.

fy vad ryggen ska värka nu.har tagit det lugnt idag,men så fort man började städa så kom värken direkt.resten av städningen får göras imorrn innan besiktningen av lyan
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-21 20:14:57 följande:

Jag har också en bilddagbok nathalie07.bilddagboken.se Eftersom det finns alltför många snokande själar där ute så måste man ha ett gästlösenord. För er som är intresserade säg till så mailar jag över lösenordet
    jag vill gärna ha lösenordet.
  • Familjetrollet

jösses villka bus de kör på east fm nu*hahaha*
    de ringer och terrar 118 188 med superroliga frågor mellan låtarna

• Familjetrollet

förut ringde de nån brandstation och frågade om de använder mycket slang.*skratt*ja ni fattar nog vad de menar med slang

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-22 07:17:05 följande:
    Här är man uppe med tuppen idag. Pojkarna vaknade tidigt med. Marko sitter och frågar om vi inte ska åka snart hela tiden. Inga nerver alls. Precis som mamma just nu. Vill ni hänga med på vår utflykt så finns vi med på bilddagboken för den som inte visste de. marko0filip.bilddagboken.se Nehepp, göra lite nytta. Ska snart packa ner datorn med. Måste ha den med om ja ska kunna plugga ju.. Så garanterat kommer ja att logga in här o skriva liten läges rapport. Ha det så bra Alla nu!!
    då får ni ha en trevlig resa.

Stolt enbarnsmamma

villka fina bilder ni har på er fina N på bilddagboken.

jaha vad ska man hitta på idag då?städningen är klar så nu har man dötid tills G kommer och besiktar lyan.får nog fortsätta att sy barnkläder
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!