Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-04-28 16:38:24 följande:
    Bosses imorgon, 14-tiden nåt, om  skiner?Apipoulai
    Hur hittar man till Bosses?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-28 18:03:07 följande:
    Absolut. Och Bosses luktar som stimmig vaniljparfym på en gammal tant. :(
    Åh vad sugen jag blev på att gå dit nu
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-28 18:08:11 följande:
    Haha, jag förstår inte hypen med bosses faktiskt. :)
    Jag har aldrig varit där, men är fundersam över vad det är för nåt alla hyllar

Apipoulai: Ska vi höras imorgon på msn om det är fint väder?
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-04-28 19:03:34 följande:
    Det var inte den diskussionen som jag menade heller utan andra som kommit upp här i tråden. Och visst kan jag ta det i inboxen, om jag hade kunnat komma in på din sida för att göra det. Hade du inte låst sidan? Vi har säkert missförstått varann på vissa punkter också, lätt hänt när man skriver och inte har varann framför sig.
    Jo, men inboxa kan man göra i alla fall.
    Det tror jag absolut att vi har gjort, det är lätt hänt. Jag har aldrig någonsin menat att såra nån. Men som sagt är det svårt att skriva här i ett forum där man inte blir sedd och kan förklara sig på ett bättre sätt kanske.
    Maria84 skrev 2009-04-28 19:05:08 följande:
    Ja det är verkligen inte tätt! Inte ett dugg mellan v.12 och v.25 förut de två UL:en då. Sen blir det ju lite tätare som tur är Första gången man går till bm efter v.12 när man är förstföderska här är v.20 såvida man inte ska till läkarn i v.15-16.
    Så hade jag med. Inskrivning v. 12, ul v. 18 och sen första besöket hos bm v. 24.
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-04-28 20:22:54 följande:
    Aha det kanske man kan, har aldrig testat Jo det är ju det, för lätt hänt ibland. Är ju så mkt enklare när man har varann framför sig. Aha, hade ni inget ul i v.12? Det känns ju som att det går evigheter emellan gångerna, går ju nästan 2 mån nu mellan ul:en.
    Ja verkligen.
    Nä, skitjobbigt var det att inte få se den lille förrän på rutin ul, men så var det i Eskilstuna. Dock har jag fått lyssna på hjärtat båda gångerna på inskrivningen

Var du intresserad av ett sånt halsband förresten? Jag fick 10% rabatt som jag även kunde ge bort om jag ville. Jag har inga planer på att köpa nån mer bricka än på ett tag
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-04-28 20:30:49 följande:
    Det förstår jag att det var jobbigt! Kul att få lyssna på hjärtat ialla fall! Här vill inte bm göra det förrän senare eftersom det kan vara svårt att höra, så de vill inte chansa. Javisst ja, vart var det som de hade dom nu igen? *glömsk* Nackdelen är att pengarna inte finns denna månad, tyvärr!
    Nej, de flesta vill inte det eftersom det kan skapa massa oro om man inte hittar det. Men det gick bra
    Nu hörde jag dock att de har slutat med det helt eftersom man inte vet hur den där maskinen påverkar bebisen så tidigt.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 09:01:03 följande:
    ja det är ju det som håller en uppe, tycker bara så synd om william nu som har en "tråkig" mamma, blir ju mycket bättre sen när Molgan kommer ut och man kan börja leva igen.Skulle gärna men vet inte om jag kommer ta mig någonstans idag, har ganska ont nu så får vänta ett par timmar o se hur det utvecklar sig.
    Man känner sig som en värdelös mamma, men det är bara så som du känner det. Han märker det inte på det sättet som du gör. Det dåliga samvetet hör till när man är mamma
    Men visst är det betydligt lättare när bebisen är ute och man slipper alla krämpor coh att känna sig som ett kylskåp. Nu kommer det gå fort så snart är han här

Vi fick sovmorgon idag. Linus sov till 9 och Lucas vaknade nyss. Så skönt!

Jag är så sjukt nyfiken på vad de ska hitta på med Patrik. Hans kompisar har bara ringt till mig och sagt att de ska ha honom den 23-24 maj. Allt jag vet är att jag ska packa en väska åt honom och köra ner honom till resecentrum. Där kommer han få ett nummer som han ska knappa in och då får han ut en biljett så är det bara att sätta sig på tåget Jisses!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-29 09:31:07 följande:
    Hihi ååå så spännande
    Ja det blir spännande!
    Roligt att de fixar nåt!
    Nu ringde de och frågade om personnummer, längd och vikt så jag gissar på bungy jump eller nåt sånt. Vad tror ni?
    De vägrar ju säga nåt till mig!!!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-29 09:24:32 följande:
    Oj nu inser ja att tiden faktist går fort för mig me, va ju bara NYSS ja sa att wow ja har bara MAX 10 veckor kvar På lördag har ja MAX 5 veckor kvar
    Oj, nu går det undan! Vad spännande!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 09:41:11 följande:
    låter mest troligt ja...skulle med tycka det va skoj om de fixade nåt sånt, har en kompis som vägrade oss hitta på nåt när hennes man fyllde 30, hon blev hysterisk när vi pratade om Gbg o strippor.
    Haha, men lite får man ju bjuda på. Patrik fyllde ju 30 i helgen och ska gifta sig snart så det kanske blir nåt riktigt brakkalas. De kunde lova mig att han kom hem igen, men i vilket skick ville de inte säga
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!