Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-04-29 20:05:40 följande:
    ingen fara,stavningen bryr jag mig inte ens om.tur att killen inte slog till din mage.i dagens samhälle saknar många respekt.undrar hur det kommer se ut om 10 år
    Usch ja, jag sa det till min mormor idag, vad är det för värld barnen kommer växa upp i? Man vågar ju snart inte gå ut
    Familjetrollet skrev 2009-04-29 19:47:58 följande:
    sist var jag livrädd att det skulle bli ett plus på stickan.här blir jag glad om mensen kommer varje månad för då vet jag att spiralen funkar. nu drar ju ingen ALLA invanadrare över en kant i tråden.klart man blir förbannad när ens barn kommer hem och storgråter och har värk i magen efter ha blivit sparkad och slagen i magen och kallad för hora,kn*lla din mamma osv av ett gäng invandrarungar i 7-10 årsåldernjag hade blivit lika förbannad om ett ett gäng med svenska ungar hade gjort samma sak.
    Ja jag kände lite samma sak. Visst är det skönt om man slipper skiten, men på ett sätt är det ju ändå skönt när den kommer så man vet att allt är ok.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Mandarin skrev 2009-04-29 20:12:13 följande:
    Fru T skrev 2009-04-29 19:48:55 följande:
    Fast nu var det ju invandrarbarn det handlade om. Samma i familjetrollets situation så har det varit de som har bråkat och tjafsat, klart att man får en negativ bild då. Min pappa är invandrare (trots att han kom till Sverige när han var väldigt liten) och jag tar inte alls illa upp. Fru T är gift med en invandrare och Familjetrollet har barn med en. Man får nog se lite till situationen också. Tyvärr är det ju faktiskt så att det oftast är de som bråkar och stökar. Sen är det ju ingen som drar ALLA över en kam. Men klart man blir förbannad när nåt sånt här händer.
  • JePaLuLi

Man behöver inte vara blond för att bli utsatt för sånt. vi var i Tunisien och de skrek efter både mig och min syster, mne det är ju deras kultur... de frågade vad de skulle ha för oss och skulle köpa oss av pappa för en massa kameler, ferraribilar, hus vid havet och gud vet allt

Nån som hört nåt från Diana? Skulle inte hon in på koll?

Vart firar ni valborg imorgon? Vi ska nog åka ut till Ljungsbro.

• JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-30 08:27:54 följande:
    Om en liten stund ska vi åka till busfabriken tillsammans med en annan mamma och hennes son som är 3 månader äldre än Nathalie Det ska bli så kul! Sen blir det lunch på stan medans de små sover! I eftermiddag ska det grillas! det blir den enda brasa vi ska titta på  Ikväll blir det att mysa framför tv:n med mannen! Ni får ha en trevlig valborg!  
    Åh vad roligt med Busfabriken. Vi måste också åka dit snart igen!

Jag tror att jag har världens mysigaste lilla kille. Flera mornar har jag vaknat av att nån klappar mig försiktigt på kinden. När han ser att jag är vaken så lägger han sin kind emot min och sen pussar han på mig {#lang_emotions_heart} Så mysigt och det allra bästa sättet att vakna på!!
    Han gör likadant mot sin lillebror också, klappar på honom och pussar. Mitt mammahjärta smälter!!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-30 08:58:42 följande:
    åååh vad mysigt.man blir alldeles varm i hjärtat när ens barn gör så.idag blir det visst bra väder oxå.här ska jag ta och slipa en vägg och måla lite.
    Ja, hjärtat smälter flera gånger om! Han är så otroligt kelig och go den lilla mannen!

Vad duktig du är
    Vi ska äta frukost nu, sen blir det bad för barnen och en dusch för mig. Sen ska vi till Claras och fika med lite nya och gamla bekantskaper
    Ikväll blir det grillat här hemma och sen åker vi nog till Ljungsbro och kollar på brasan och fyrverkerier.
    Skönt med långhelg igen!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-30 09:05:58 följande:
    [citat]Ja, hjärtat smälter flera gånger om! Han är så otroligt kelig och go den lilla mannen!Vad duktig du är Vi ska äta frukost nu, sen blir det bad för barnen och en dusch för mig. Sen ska vi till Claras och fika med lite nya och gamla bekantskaper Ikväll blir det grillat här hemma och sen åker vi nog till Ljungsbro och kollar på brasan och fyrverkerier.Skönt med långhelg igen![/citani får ha en bra dag på stan i solen.
    Tack! Ha en bra dag du/ni med!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-30 09:28:44 följande:
    Önskar er alla en trevlig Valborg!
    Tack detsamma!
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-04-30 09:11:12 följande:
    Han är alldeles UNDERBAR den där Lucas. Ge go killen en kram från mig.
    Ja visst är han {#lang_emotions_heart}
    Det ska jag göra, han kramas säkert tillbaka, han brukar ju göra det
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-30 12:17:43 följande:
    vet inte om vi ska det.fy vad trött jag blir på mitt dåliga minne.på väg till centrum kommer jag på att valborg är ju vår bröllopsdag.samma visa varje år*skratt*både maken och jag glömmer bort det när det är valborgså idag har vi vart gifta i 7 år
    Grattis

Tack Sanna och Ewa för en supertrevlig dejt
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-30 16:46:46 följande:
    Ja, tack Ewa och Jenny! Hur mysigt som helst, men ja, en hel del solfrossa nu...
    Förstår det, det syntes på dig att solen hade tagit. Då är det inget mysigt alls med frossa. Hoppas det går över snart!
    Jag fick mig en överraskning när jag var på väg uppför backen från Claras, min älskling hade slutat tidigare idag och mötte oss där
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!