-
Vad braMizzz skrev 2009-04-06 17:52:15 följande:Japp, det hade jag tänkt :)
-
Jippi! Jag kommer i min klänning som jag hade när jag tog studenten för 6 år sen!
Jag får upp hela dragkedjan nu. Men nu är brösten större istället så den stramar där
Jag som hade tänkt ha den på ett bröllop vi ska på i sommar, men man ska väl inte ha helvitt ändå väl när man är gäst på ett bröllop?
-
Nja, har ju inte gått ner allt ännu, har typ 8-9 kg kvar, men däremot har det tydligen hänt saker med midjemåttet betydligt mer än vad kg har rasat. Så det är kulFamiljetrollet skrev 2009-04-06 19:44:16 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:39:07 följande: grattis.vad kul att du har lyckats med vikten.här ökar man fortfarande i vikt.trots att jag äter mindre och rör mer på mig.får nog ta och gå till vc snart så de kollar upp vad som är fel.har rejäla svettningar numera,värst är den veckan innan och efter mensen.sist trodde bm att det var klimateriet jag var i.men jag är för ung säger de
-
Ni får ju hjälpas åt! Här hemma hjälps vi åt med allt, visst gör jag en hel del när han jobbar, men så fort han kommer hem så hjälper han till.dinana skrev 2009-04-06 19:49:15 följande:Ja jag försöker förklara det för min sambo, men han fattar inte... han tycker jag skall göra allt här hemma, plus ta hand om barnen och var gravid.... HAN jobbar ju. -
Ja, helvitt iafJePaLuLi skrev 2009-04-06 20:51:51 följande:Nä på bröllop är det bara bruden som får bära vitt
Jag hade en vit kjol på ett bröllop som vi var på för 1,5 år sen o det gick bra
Så den där klänningen gick ju bort iaf då, tyvärr.
-
Har gått ner 4-5 kg.Familjetrollet skrev 2009-04-06 20:15:19 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:49:37 följande: likadant här.hemma hjälps vi åt med det mesta.maken var jätteorolig de gånger som min värden var usla.han gjorde 95% i hemmet samt jobbade under 2-3 månader när jag inte kunde resa mig pga svåra svimanfall och jävulsk illamående och blödningar under sista graviditeten -
Min sambo har alltid gjort mer än mig här hemma, både när jag var gravid o annars. Mycket beror på min rygg att jag inte orkar göra vissa saker, så då har han gjort det mesta förutom att tvätta kläder, det gör han oxå men det är inte så jobbigt för mig att lägga in kläder i tvättmaskinen så det klarar jag o då är det smidigare att tvätta på dagarna när han jobbar så vi får det gjort
Annars som de tyngre sakerna som att dammsuga o moppa golvet, tvätta fönster, hänga upp gardiner etc etc gör alltid han.
-
Vi har spenderat drygt en timme o gått igenom massa bilder, vi tänkte framkalla lite bilder nu, vi har nästan alla bilder bara på datorn, kan ju vara kul att ha papperskopior oxå o framför allt till barnens album. Men herregud vad bilder vi har! Vi tar ju sååå sjukt mycket kort. Vi har än så länge bara gått igenom Vincents mapp o det blev 116 bilder som vi ska framkalla på bara honom! O då var det ändå bilder som vi ville ta med som vi inte gjorde. På onsdag ska vi gå igenom Leo mappen.
-
HJÄLP! Det är ju skyhögt! Har du ingen medicin som du ska ta?dinana skrev 2009-04-06 21:28:07 följande:tog blodtrycket nu och har 180/105 -
Ok, ja, det var ju ännu högre. Men detta som du har nu är ju inte heller bra! Förstår verkligen att du inte får anstränga dig o det betyder ju att du inte ska bli upprörd heller.dinana skrev 2009-04-06 21:34:48 följande:Nej, så länge blodtrycket går ner när jag vilar så behövs det inte... men man vet ju aldrig när det inte vänderHade 215/140 i vilopuls strax innan Molly föddes.. det är högt