• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-05-04 18:58:27 följande:
    Mina föräldrar är norrlänningar och vi har då alltid sagt "hulka". Klöka är ett rätt nytt ord för mig.
    men hulka å klöks e inte samma sak

hulka e hulka

klöks är = kvälvningar... när man tex kör in tandborsten för långt å kräkreflexen säger ifrån...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-04 17:33:14 följande:
    Blir tokig och får panikångest, känns som om jag håller på att gå i tusen bitar. Jag är så orolig för att någonting inte är rätt med magen att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känner mig ensammast i världen, har jätteont och önskar bara att den kunde ge sig till känna med en endaste liten buff. :(
    inte ska du va orolig gumman, ring å prata me dom om det blir outhärdigt så får du komma upp så dom gör ett Ctg...

Min bm sa iofs att oro är ett tecken på att man bryr sig om den lilla där inne men det ska ju inte gå till överdrift..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-04 19:03:57 följande:
    ja kanske det... då har jag nog både hulkat o klökts idag...
    fast man kan ju säga olika för att fortsätta inom det trevliga ämnet så är det så här för mig iallafall...

kjöks/kväljningar (ja säger båda) - hulka - kräkas.......... blääää
  • Fru T
    mysmys75 skrev 2009-05-04 19:21:33 följande:
    hej en tjej till från Linköping, men inte gravid än tyvärr....förlora min son Albin under förlossningen den 11 mars 08 gravvecka 24+3
    hejsan hejsan, hit är alla välkomna
  • Fru T

Jenny hinner du me en fika på Ikano i morron kanske? så kan du ta me tet då...

kan inte garantera att ja orkan dock så vi behöver ju lämna det lite öppet tills i morron... kan hända att ja behöver en dag off..

• Fru T

oj viken fin menig det blev där då... är nog lite förvirrad i min lilla trötta gravidhjärna

• Fru T
    Mizzz skrev 2009-05-04 19:36:34 följande:
    Kom på just att det är typ 2 månader kvar till bröllop, sen blir det bebisverkstad här oxå!
    Trevligt
  • Fru T

gosch

ja skulle kunna gå å lägga mig å sova NU men då kommer ja ju vakna redan vid 2 i natt så ja får tvinga mig själv att va vaken i några timmar till...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-04 21:10:53 följande:
    Höll på att skrika MEN JAAAAG DÅÅÅ??? får inte jag följa med på fika?? men sen kom jag på att jag är fjuuuuk o att ingen vill umgås med mig nu när jag är fjuuuk så det är okej..Kommer dock skicka en elak kräkbassilusk till er i mina drömmar. mohahaha mohahaha
    Ja du får faktist ta å hålla dig borta från oss hoppas ni blir bra snart..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!