• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-05-06 14:00:23 följande:
    haha.vem klipper gräset frivilligt denna dag
    Jadu vårt hustroll är ett konstigt troll
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-06 14:02:32 följande:
    Åh, nämn inte sötsaker. Ska ju till BM och vill Inte ha dåliga sockervärden, så inget socker för mig idag. Har inte lust med glucosbelastningen, så om jag har bra värden kanske jag kan få slippa.
    sorry {#lang_emotions_embarassed} ne glucosbelastningen va ingen höjdare, ja fick ju göra min när ja mådde som sämst..

ja ska till bm i morron
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 14:03:07 följande:
    män kan allt vara söta emellanåt.hur är det med hans arm som han blev biten i?
    Det är bra med den, ser ut som skrubbsår typ men svullnaden försvann fort..
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 14:02:11 följande:
    fy på dig.måste du läska med kladdkaka sådär*skratt*kladdkaka får man inte nog utav.har man tagit en bit så kan man inte sluta äta förren allt är slut.hur är det med magen?har den sjunkit mycket?jag tror att du kommer föda inom 14 dagar
    Känns som den sjunker hela tiden å det börjar kännas som tryck neråt mer å mer å till å från.. är såå nyfiken på va BM säger i morron...
    Ja har som mensvärk (fast inte jätte ont) välldigt ofta nu å det strålar rakt igenom å ut i ryggen stundtals så ska fråga i morron om det börjar bli dax å kolla om tappen blive påverkad...
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-06 14:08:08 följande:
    För de kan väl inte tvinga en till det, speciellt inte om man har visat på bra värden i övrigt!? Eller har jag fel?
    nee det tror ja inte, ja hade ju suttit å svullat karameller under hela besöket å fick över 11 när dom testa mig första gången så det va därför dom ville göra ett, för säkerhetsskull, alla andra gånger har ja legat bra förutom en gång då ja druckit oboy precis innan å låg liite högt men inte för högt..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-06 14:12:42 följande:
    Känns lite lönlöst att jag vattnade blommorna ute igår...  tittar ut genom fönstret och det har redan blivit en sjö ute i gräsmattan.
    Ja det va lite överkurs kanske
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 14:15:13 följande:
    skönt att hans arm blev bra snabbt.hoppas ungarna får straff för sitt "brott"
    Tyvärr tror ja dom blev straffade nog när dom kom hem... dessutom vet vi inte hur gamla dom va, jag tippar på 14 men dom kan lika gärna vart 16...

Jaja dom åkte fast iallafall å vi har inte sett röken av dom här mer..
  • Fru T

om 1,5 timma åker vi te sörping å mumsar tårta å grattar min skitbror på 20års dagen, ja funderar på alvar att åka i mjukisbyxor kläder är inte skönt längre..

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-06 14:23:26 följande:
    Ja jag vet, jag är bara lite sent ute =) Skyller på hormonerna! Haha... Ah, jag det får du gärna göra. Jag vet ju inte riktigt hur det blir ännu här. Antar att de berättar mer imorgon efter UL.
    Min bm pratade om vändningsförsök me mig för några besök sen, bebis låg ju me huvet ner men hon ville väll berätta lite ändå.. Å hon sa att det görs alltid ett försök å lyckas det inte så bokas det snitt om inte bebis får för sig att vända på sig själv innan dess..

Men ja vet inte det kanse blir annorlunda i ditt fall..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-06 14:27:40 följande:
    Angående BMI. Skall man inte strunta i sådan nu när man är gravid. Jag kollade i mina papper och där står att jag vägde 58 kilo för ett år sen. BMI 22. Idag vägde jag 80,2 kilo, BMI?????
    Tror dom går på det bmi man har vid inskrivningen.. sen går ju alla upp olika mycket
  • Fru T

Ne om ja skulle ta å gå in å väcka snarkmaskinen inne i sovrummet så han hinner vakna till innan vi ska åka

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!