• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 21:47:23 följande:
    Ja, det är jättemysigt. Vi brukar åka dit på sommaren o bada. Men då brukar vi åka bil, men nu ska jag o min mamma åka dit 17 juli o lyssna på Tomas Ledin
    Vi ska åsså åka dit, me picknickkorgen
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

vad gör man igentligen när man är pigg å vaken så här dax??

å självklart somnade ja alldeless för tidigt igår så ja vakna redan vid två! men som tur va så va ja så trött att ja snart somnade om efter lite bök me täcke å kuddar som inte ville ligga som ja ville, å uppvärmning av vetekudden...

Nu känns det som magen är nere vid knäna.....

• Fru T
    Maria84 skrev 2009-05-05 08:35:13 följande:
    Livrädd här hemma. Började igår kväll med riktigt ont, lugnade ner sig lite inatt men det är likadant igen. Gör ont i hela livmodern och jag har rosabruna flytningar med lite blod i. Väntar på att de ska ringa upp från KK om en liten stund. Har väntat sen halv 8.
    nemen ursch då! Hoppas du får komma in snart å att allt ser bra ut ändå!
  • Fru T

Just nu känns det som det är nån som håller på att skuffa sig ut neråt, å illa mår ja tar Nissekissen å kryper ner i soffan lite tror ja..

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-05 09:07:09 följande:
    Usch vad jobbigt. Det är säkert ingenf ara, men klart man blir orolig. Hoppas de ringer upp snart!Fru T: Hur känner du dig idag?
    jo det är nog bra blidde lite trött när ja fått i mig frukosten.
    ska vila lite å sen ta mig upp till Lekia uppe på stan för att kolla om dom har solskyddet till vagnen där, bli såå frustrerad när det är det ända som är kvar att köpa...

skulle nog orka me en fika, annars kan ja komma å ge dig smakråd ang axelband el inte i em...
    Skorpan08 skrev 2009-05-05 09:14:35 följande:
    Kanske är det på G?
    har en känsla av att det kan komma dit snart iallafall.. i natt tog ja mig knapt runt i sängen å det kändess mer som magen satt mellan benen på mig än på magen   nu får det gärna va över snart för min del, känns som jag är klar med dn här delen nu... å då har ja ju ändå 3 veckor kvar till bf...
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-05 09:57:23 följande:
    Tänk den som ändå hade endast tre veckor kvar! Jag går in i v 20 idag så jag har några fler kvar.
    Va ju inte så längesen ja va där

Asså magen lägger sig i soffan om ja sitter å luter mig lite frammåt nja inte riktigt men den är väl placerad i knät iallafall...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-05 10:04:06 följande:
    Om du vill följa med som smakråd så får du gärna det Ska ju inte vara där förrän runt 17 så då hinner du vila lite.
    det gör ja jättegärna så kan du ta me teet me å ja kan ta en lugn dag..
  • Fru T

haha nu är ja sugen på att måla en fondvägg i köket Vi sålde barbordet å stolarna igår eftersom vi behöver byta till ett vanligt köksbord så vi kan ha barnstolen där..

Nu är det två fula hål i väggen efter där bordet va fastskruvat som inte kommer gå dölja så då kom ja på att JA då är det ju lika bra att spackla över dom å måla hela väggen lite mintgrön kanske

Frågan är bara: ÄR DET SÅ VIDARE SMART AV MIG mamma tjatar ioförsig om att ja ska hålla igång å göra saker...

Skulle va kul om mannen vakna å köket va halvmålat redan...

VARFÖR KAN JA INTE TA DET LUGNT FÖR???

• Fru T

ena sekunden är ja aptrött å nästa har ja sjukt mycket överskottsenergi

Funderar på att uppfinna hängslen för magen så slipper ja gå å hålla upp den me händerna

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-05 10:28:39 följande:
    Vad roligt Ska jag hämta upp dig nånstans eller kommer du dit? Det är på festyran i Tannerfors. Kan ju höras längre fram under dagen. Japp kag tar med teet, det ser ut som hasch så jag kanske åker dit för langning

Ja kan gå ut lite senare å kolla om ja kan pumpa min cykel eller om det är punka på den... är ju inte så långt för mig dit
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!