• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-05 10:30:13 följande:
    Ja kan gå ut lite senare å kolla om ja kan pumpa min cykel eller om det är punka på den... är ju inte så långt för mig dit
    luften har gått ur framdäcket när den stått stilla i källaren så ja tror inte det är punka...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-05 10:33:05 följande:
    Haha, jag är likadan. Ena sekunden dötrött, nästa sekund så mycket energi att jag skulle kunna göra om hela hemmet. Men du får säga åt mannen att hjälpa dig istället. För hål i väggar är tråååkigt. :)
    neee inte be mannen skulle inte klara av att titta på när han fixar utan att lägga mig i... skulle klia i fingrarna så det dkulle göra ont
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-05 10:44:08 följande:
    Ni får hjälpas åååt. :)
    aah du menar såå, ja ja kan ju försöka övertala honom... kanske bara ska säga att vi ska måla om å ge han en pensel i handen kan ta sån tid att få igång han annars..
  • Fru T

ja ska nog be han ta kanterna så ja slipper böja å vrida mig för mycke så kan ja köra me rollern sen... för ja får ju igentligen så jädra ont...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-05 10:47:15 följande:
    ja just det, sovmorgon kan man kalla det när sonen vaknar sjungandes kl 09.15, pratar med katten i 15 minuter o kallar på mamma 09.30, nyss ätit frukost, hoppas mr får behålla allt idag.. har hela badrummet FULLT med tvätt.
    så länge har ja inte sovit på länge

Hoppas det va kortvarigt å ni blir bra snabbt..
  • Fru T

nee nu ska ja tvinga mig själv att ligga ner lite sen blire dusch, pumpa cykel å Lekia...

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-05 12:47:38 följande:
    Åh, fick precis reda på att ett par kompisar till oss fick barn igår, en pojke! Det föds verkligen bara pojkar runt omkring oss.
    det sägs ju vara ett pojkår ja vet en hel drös me polkar som tittat ut (å en som ska) känner att odsen för att vi verkligen får en flicka ökar för varje gång vet en lite tös som kommit ut å det är mitt kusinbarn..
  • Fru T

Kan det sluta ramla ner massa vatten ute så ja kan försöka ge mig på att pumpa den där cykeln...

Jenny om det SPÖ regnar får du gärna plocka upp mig i em men ja bor ju på vägen

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-05 13:30:44 följande:
    Samma här, bara massa snoppar Självklart. Lite problem med mitt lokalsinne bara men det löser vi
    Cykeln är pumpad å ja har vart ute på en tur, blidde lite lycklig när Lekia hade solskyddet som ja jagat runt efter, fanns tillome flera färger att välja mellan å ja va sååå nära att köpa ett rosa men beslöt mig för ett grått istället, blir lite mycke blandade färger annars tycker ja... Men nästa sommar kanske då har vi ju ingen grön mjuklift i..

Däääm vilken sjukt dålig kondis man kan ha då det gick ju inte speciellt fort men frammåt kom ja. Å min andning ska vi inte tala om...

Jenny ja kan ta mig bort själv så säg bara när ja ska vara där
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-05-05 13:56:24 följande:
    Tack för era tummhållningar! Tyvärr har det inte hjälpt. Liten lever inte längre och jag känner mig så tom, så tom! Har gråtit hela vägen hem och det känns som att det inte finns nån ände på tårarna. Liam är jätteledsen för att bebisen inte lever längre och han har gjort så fina förklaringar på allt. Att det är jättesynd att bebisen är död för det är ju ett sånt stort ögonblick när bebisen ska komma osv. Blir inlagd över dagen på torsdag för igångsättning med tabletter. Förhoppningsvis får jag åka hem på kvällen om jag känner mig pigg nog.
    Nemen gud va hemskt vet inte vad ja ska säga! sänder så många kramar du vill ha, stackare!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!