Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-06 10:40:14 följande:

Vincent ramlade så illa igår kväll o slog i huvudet i en kant på våran bokhylla, så han började blödda massor från huvudet. Usch så otäckt det var Jag hade blod på hela mig o hela Vincent. Som tur var var min mamma här så hon var handlingskraftig (jag vet ju exakt vad man ska göra i en sån sits, men jag blev så rädd o sambon var ute med Leo just då). Så när vi hade tvättat av allt blod så var det inte så himla farligt, men det blev ett litet jack o en stor bula. Så inatt har jag sovit med öga öppet för att höra om det var nåt fel på honom. Vi kollade medvetandet på honom innan vi gick o la oss igår. Ringde sjukvårdsrådgivningen o de sa att vi skulle avvakta o han var precis som vanligt innan han somnade igår o precis som vanligt idag när han vaknade.
    stackars liten.bulor hör till barns utveckling.skönt att han slapp bli sydd.barn ska vara barn och få upptcäka världen.lite bulor och sår är sånt som alla barn får
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-06 10:38:42 följande:
    Ja, nånstans har pappret försvunnit, för jag är 100% säker på att jag skickade det. Skickade det ju först till svenska unionen, fick svar att det pappret skulle minsann Nav ha (men de gav mig ingen adress då). Det kan ju vara så att jag skickade till fel norska adress också, det är mycket möjligt, men nu ska det bli ordning på torpet hoppas jag.
    då håller jag tummarna att dina papper hittar fram
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-06 10:47:23 följande:

Ja, visst är det så. Bara så otäckt när det blöder massor.
    ja blod är inte kul att se.skönt att lillen mår bra.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-06 11:25:06 följande:
    Nån som vet nåt bra hotell där jag kan inkvartera mormor på? Eftersom vigseln är redan kl 12 och hon bor i Karlstad så vill jag inte att de ska behöva ge sig av mitt i natten.
    frimurarehotellet ,tror det heter nått annat numera.ligger nära tågstationen.
    sen finns "gula hotellet"på filbytertorget,tror det heter radioson hotell

har noll koll på hotell*skratt*har du kollat på eniro?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-06 11:44:25 följande:
    En liten kattunge.. intresserad?
    så söt
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-06 12:05:06 följande:
    Ful!? Kattungar kan väl inte vara fula. R.I.P Tänk på den fula ankungen, det kanske hade blivit den vackraste katten av dem alla.
    tycker detsamma.jag skulle aldrig avliva ett djur för att det är fult
    Maria84 skrev 2009-05-06 12:30:14 följande:
    Ska ge oss iväg här nu, måste hämta Liam på dagis. Gråter innan vi ens har kommit iväg...
    många styrkekramar till er familj.har svårt att finna orden.vi finns här om du behöver prata.du får gråta hur mycket du vill.jag grät konstant i ett år efter mitt MA.
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-06 13:21:01 följande:
    Så nu vet vi hur regn ser ut, och all pollen har lagt sig. Nu vill vi ha sol och värme igen. =)
    haha jag tycker likadant.men det är skönt att slippa lite pollen
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-06 13:44:02 följande:

Hoppas bara att det blir som de lovat. Nej, klippa gräsmatta när det är blött är ingen hit. Nu ska jag ta på mig o Vincent kläderna, sen ut i regnet o hämta Leo på dagis.
    här kom man hem genomsur.konstigt att det alltid ska regna som mest när man måste ut.jag hade tänkt åka till stan,men detta vädret är ju piss*skratt*
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-06 13:56:39 följande:
    Ja fy vad trist det är! Man blir inte så lockad att ge sig ut i vädret.. Jag är grymt sugen på choklad, men vädret stoppar mig. Det är ju visserligen positivt
    ser inte ut att sluta regna heller.choklad är gott.det ska vara marabou och cloetta
    dinana skrev 2009-05-06 13:52:39 följande:
    Jag tror det är änglarna som gråter för Maria jag. Fattar själv inte... jag gråter för allt nu.
    kan bara hålla med.att förlora ett barn under graviditeten är det värsta som finns.
    Fru T skrev 2009-05-06 13:55:40 följande:
    Just i denna stund sitter vårt lilla hustroll å klipper gräsmattan på innergården väl valt tillfälle Ja å sture har legat å sovit i soffan i ett par timmar nu, skööönt vare..Vart är EWA???? slänger iväg ett sms...
    haha.vem klipper gräset frivilligt denna dag
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-06 13:58:02 följande:
    Annars kan man baka kladdkaka
    fy på dig.måste du läska med kladdkaka sådär*skratt*kladdkaka får man inte nog utav.har man tagit en bit så kan man inte sluta äta förren allt är slut.

hur är det med magen?har den sjunkit mycket?jag tror att du kommer föda inom 14 dagar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!