Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-06 14:01:57 följande:
    Åh rabarberpaj som är så gott Min man kom hem från jobbet för ett år sen å såg lite söt ut å hade EN rabarberstång i handen å titta lite snällt på mig å sa: älskling va sägs om rabarberpaj till efterrätt ja skrattade lite å sa att då får han allt ta å fixa lite fler rabarber
    män kan allt vara söta emellanåt.hur är det med hans arm som han blev biten i?
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-06 14:03:15 följande:
    Jadu vårt hustroll är ett konstigt troll
    ja verkligen.detta troll måste gilla ösregn*skratt*
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-06 14:09:02 följande:
    Kladdkaka, choklad, marabou, cloetta...usch på er. Ni får inte säga såna saker, jag blir ju så sugen.
    visst låter det smaskigt?*skratt*
    dinana skrev 2009-05-06 14:06:34 följande:
    Ett år äldre, och det gör en liten vissen. Är ju helt plötsligt vuxen nu enligt busschaffören och måste betala för vuxen =( Skall på nytt ultraljud imorgon och kolla läget där inne i magen. Det verkar väldigt lugnt dagtid, men nattetid så rullas det runt och jag vaknar nog femton gånger minst varje natt av att någon pressar sig upp i revbenen eller drar i navelsträngen. Barnmorskan kunde inte få någon bra översikt med händerna så det får bli ultraljud istället. Sen får vi veta om det blir kejsarsnitt också... för de vill ju att bebisen skall vända sig rätt också, eller om de skall göra vändningsförsök. Ja jag vet inte riktigt själv hur det där funkar. Är i vecka 34+3 idag i alla fall.
    vad bra att du har gått gravid längre denna gång.molly kom väll runt v 34?det verkara vara många med busiga bebisar i sin magar i denna tråd
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-06 14:08:54 följande:
    Det är bra med den, ser ut som skrubbsår typ men svullnaden försvann fort..

Känns som den sjunker hela tiden å det börjar kännas som tryck neråt mer å mer å till å från.. är såå nyfiken på va BM säger i morron... Ja har som mensvärk (fast inte jätte ont) välldigt ofta nu å det strålar rakt igenom å ut i ryggen stundtals så ska fråga i morron om det börjar bli dax å kolla om tappen blive påverkad...
    skönt att hans arm blev bra snabbt.hoppas ungarna får straff för sitt "brott"
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-06 14:18:02 följande:
    Tyvärr tror ja dom blev straffade nog när dom kom hem... dessutom vet vi inte hur gamla dom va, jag tippar på 14 men dom kan lika gärna vart 16...Jaja dom åkte fast iallafall å vi har inte sett röken av dom här mer..
    ja man får hoppas att de fick sig "en känga"hemma.ibland kan man fråga sig hur vissa föräldrar uppfostrar sina barn.igår fick jag ännu en gång ryta till på skarpen.när en unge var elak igen mot vår tös och hennes vän.jag är så förbannat trött på idiotungarna här.nu är det bara 23 dagar tills man flyttar från detta område
    dinana skrev 2009-05-06 14:17:49 följande:
    Haha, ja det trodde jag i alla fall.. eller vecka 35, men enligt BM så står det i hennes papper att Molly kom i vecka 35+1 (enligt mig så var det 34+1). Ja, busig bebis är det lugnt sagt. Men jag känner ju av den mera också efterdom denna ligger i framvägg istället.
    okej.för varje vecka du går gravid är ju bara bra.hoppas du slipper föda för tidigt igen
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-06 14:23:32 följande:
    om 1,5 timma åker vi te sörping å mumsar tårta å grattar min skitbror på 20års dagen, ja funderar på alvar att åka i mjukisbyxor kläder är inte skönt längre..
    då får du äta tårta för mig oxå.mjukisbyxor är bra byxor.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-06 14:35:23 följande:
    Ne om ja skulle ta å gå in å väcka snarkmaskinen inne i sovrummet så han hinner vakna till innan vi ska åka
    har du en egen snarkmaskin.lite kallt vatten i ansiktet lär nog göra susen på din snarkmaskin.hopplöst när män snarkar.min ber mig att jag ska knuffa honom hårt när han snarkar för mycket.inte så lätt när han inte går att väcka
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-06 14:36:06 följande:
    Ja men hon har inte svarat
    hon kanske är sjuk
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-06 14:42:01 följande:
    Ja, kanske är hennes tur att prata med ulrik nu.
    haha.ja ulrik vill man inte träffa på.räcker gott och väl med influensan alla i vår familj hade förra året.kräks är det värsta jag vet.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-06 16:53:47 följande:
    Hemma igen och med samma besked. Fick en jättebra läkare och hon gjorde både vul och ul men inget livstecken. Så imorron bitti åker vi in. Jag hoppas bara så att det kommer igång väldigt snart och att allt kommer ut utan skrapning för jag vill hem på kvällen!!! Avskyr sjukhus! På det sättet hade det varit bättre med skrapning så man hade det gjort snabbt men med påfrestning för kroppen.
    sjukhus är aldrig skoj.jag fick göra min skrapning i motala då de hade den där då.jag ska hålla tummarna att du får komma hem imorgon och vara med din familj.
    jag fick åka hem några timmar efter "operationen".

sänder dig fler styrkekramar.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!