Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Köpte ju själv en sån nu för en månad sen eller så, stod i valet o kvalen mellan grön eller brun, men fick bli grön då vagnen vi har nu är brun...
    Ja hittar man en som man vill ha o priset är rätt är det bara att slå till..

• Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-03 19:52:58 följande:
    Ja sparar man lite pengar så skadar det ju inte heller. Årets färger går ju på 6000:- med lift och då har man ju ändå inte med regnskydd och annat.
    precis, vi köpte ju 08 modell på rea för 3995kr + 995 för liggdelen med då..
  • Firstandhappy

jenny... vill du så får du gärna komma med ersättning.. verkligen urgulligt.

• Firstandhappy

nä det tror jag inte.. ska ju bara använad till imorgon i så fall... tyvär har jag inga pengar hemma nu.

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-03 21:01:07 följande:
    Nej men gud, de får du ju i så fall. Så sniken är jag inte! Ska klä på mig och hämta bilen. Och försöka hitta
    tack underbara du...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-03 21:04:57 följande:
    Ska jag lägga i brevlådan? Så slipper jag få massa baciller
    får du gärna göra om du vill, vill verkligen inte utsätta dig för detta...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-03 21:12:35 följande:
    Jättefin! Jag hade slagit till om jag vore er
    är dom fina o har ett bra pris tycker jag med att ni ska slå till, de brukar försvinna fort..
  • Firstandhappy

Jenny!!! Tack så hemskt mycket, du är underbar!!
    Såg du lilla fina högen med äckliga blöjpåsar utanför dörren?? Ska synas att man har magsjuk son hemma..
    Tack igen...

• Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-03 22:04:46 följande:
    Vad snällt av Jenny att åka över Här brukar vi göra egen vätskeersättning istället, det blir mkt smidigare och kostar mindre
    jo jag med men man ska inte ge barn under 12 hemmagjord...
  • Firstandhappy

JENNY
    hahahaha ja visst är det så, tack för erbjudandet men nej du kunde inte slänga dom, är lås till vårt soprum. Huvudsaken är att jag har det nu till natten när mr vaknar.. Lätt att åka fel om man inte tänker sig för..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!