-
Jag hämtar Leo på dagis kl 14, så jag kan tidigast 14.30, men funkar senare oxå, typ vid 17 för då kan jag bli barnledig oxåSmileyMalin skrev 2009-04-15 20:00:21 följande:för mig funkar både imorgon och fredag.. dock inte allt för tidigt! Jobbar fram till två båda dagarna.
-
Blir jättebra!Firstandhappy skrev 2009-04-15 20:04:13 följande:så imorgon då vid kl 15??? utanför glaspyramiden -
Vilken glaspyramid föresten? Är det den i trädgårdsföreningen?
-
Ingen som har en aning om vart glaspyramiden ligger? Kan vara bra o veta vart vi ska gå imorgon

-
Ah, ok, det ligger ett fik där inne va?Firstandhappy skrev 2009-04-15 21:28:30 följande:Jo det stora glaspyramiden som ligger i trädgårdsföreningen, bredvid blomsteraffären.. -
Nä, jag träffas gärna där. Så kanske barnen kan leka i lekparken sen.Firstandhappy skrev 2009-04-15 21:42:27 följande:ja fik/restaurang, eller vill ni hellre mötas nån annanstans så går det bra med självklart... -
Sambon slutar 16.30 så han kommer o möter oss direkt efter det. Han ska då ta med sig barnen hem o jag ska på stan o shoppa kläder till mig själv för en gångs skull innan vattengympan.Firstandhappy skrev 2009-04-15 21:46:46 följande:nice nice, ja det är ju inte speciellt långt för dig... ja om man vill gå in o ta en kaffe eller glass innan, jag har ingen brådska iväg, kanske till o med är så att mannen kommer med dit på fika, håller på att få ur honom ett svar nu men det verkar gå segt... dum man har jag ikväll. -
Vad kulthelifesaviour skrev 2009-04-15 21:44:25 följande:Jag kommer också en liten stund! Måste iväg på kvällen, men en liten stund kan jag trilla med. :) Trädgårdsföreningen är ju typ utanför dörren.
-
Vad skojMizzz skrev 2009-04-15 22:12:13 följande:Jag kanske dyker upp ett tåg oxå, mellan 3 och 4, har nån timme att göra av med då :)
Sen var det väl vid halv fem som ni skulle iväg?
-
Har har vi varit på ÖF o lekt ett tag, sen var vi på vc o tog blodprov på Vincent, de vill utesluta så att det inte är glutenallergi han har. Han går ju upp väldigt lite i vikt trots att han äter som en häst. Han väger bara 8.7. Men bvc trodde att det är för att han är VÄLDIGT aktiv HELA tiden. Men det är ju bra att de tar detta på allvar, hoppas verkligen inte att det är gluten!
Just nu sover Vincent i vagnen o jag sitter i bikiniöverdel ute på tomten o solar, såå skönt! Blir ju riktigt bra väder tills i eftermiddag när vi alla ska ses
Vad kul att vi verkar bli ganska många
Vi är nere vid trädgårdsföreningen till 15.