-
Fast det kan man ju istort sett vart man bor, om man inte bor precis mitt inne i stan med gator överallt. Leo är ute o leker helt själv o springer mellan våran tomt o lekplatsen. Vincent älskar att vara ute på våran tomt o sparka bollMaria84 skrev 2009-04-17 20:47:26 följande:Här har vi tillbringat dagen ute, pysslat i trädgården, sågat ur buskar osv. Blev en sväng till tippen också och till affären. Så härligt när det är sånt här väder! Är så glad att man bor som man gör också, helt avskilt och man kan göra vad man vill. Man kan släppa ut barnen, eller ja ena ialla fall, hur som helst. Härligt med stor trädgård med en massa leksaker
-
Ok, vilken tur att vi alla är olikaMaria84 skrev 2009-04-17 21:11:34 följande:Jo men jag tycker inte det blir på samma sätt, inte för mig För jag skulle inte kunna slappna av så pass med att släppa iväg ungarna om vi hade bott i stan som här ute. Men det är jag det
För jag skulle inte trivas att bo så långt ifrån stan, jag skulle få lappsjuka
-
Hihi..Maria84 skrev 2009-04-17 21:37:44 följande:Ja det är tur det Och jag skulle bli galen av att bo i stan, den längsta tiden jag har bott i stan är 2 veckor och det räckte Tur att man bodde hos en kompis -
Kikar in lite snabbt bara..ska ner på stan nu o handla lite kläder till mig. Hann inte det igår för jag fick sitta på vårdcentralen i nästan 2 timmar igår eftermiddag!
Sen ska vi bara hem o fixa oss iordning o sen ska vi på dop.
Skorpan: Jag såg att du hade en kommentar med i nya numret av familjelivstidningen
-
Det missade jag..Marayah skrev 2009-04-18 09:56:25 följande:Lillisen är oxå med. Har svarat på en av de 7 nybörjarfrågorn. Hihi.. -
Nu är vi hemma igen efter dopet som var jättefint o trevligt.
Men vi alla är helt slut nu, barnen har precis somnat o jag o sambon ska mysa ett tag i soffan sen ska han iväg vid 21.30 o jobba på Plaza ikväll.
-
Vad sköntFru T skrev 2009-04-18 20:01:03 följande:Ja har min man hemma en lördagskväll för en gångs skull
Sambon jobbar i stort sett varje lördag kväll, men är alltid ledig på fredagkvällarna, förutom igår.
-
Var glad du att du får sova så länge ändåFirstandhappy skrev 2009-04-19 09:08:17 följande:kollar inte på det..Linda isacsson är en hata/älska personlighet, vet nog inte någon som tycker "ingenting" om henne.Vill med sova men sonen har bestämt sig för nu att vakna 07,30 om dagarna *gääääsp*
Vincent vaknar 6 på mornarna nu för tiden, blää! Fast så somnar han ju iofs 18.30 på kvällen.
-
Här ska vi strax gå, ska kolla in Lambohovs dagen som är idag en snabbis. Sen ska vi åka till Jönköping. Min bror bor där så vi ska dit o hälsa på, mina föräldrar ska med oxå. Vi ska alla åka till badhuset där i Jönköping, ska bli himla trevligt

-
Usch dåFirstandhappy skrev 2009-04-19 10:13:03 följande:massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk..blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
Hoppas du mår bättre snart. Eller tror du att det kanske kan vara på G?