• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-05-11 10:30:03 följande:
    Jag måste få be er om hjälp tjejer:Vi firar 2-årig bröllopsdag snart och det är ju pappersbröllop. Det jag behöver hjälp med är tips på en rolig "papperspresent". Det står helt still i mitt huvud.
    va klurigt det får tänkas lite på.. ett foto kolage eller liknande kanske?

Vi firar ju ett år i sommar å ja ska ge mannen en ny damsugare eller ja den blir ju till båda men det är ju han som har ett sånt stort behov av att köra me den varje dag å den vi har nu har snart gjot sitt då den låter mer å mer för var dag å silvertejp gör att den sitter ihop här å där dessutom så drar den inte in sladden längre så den är suupertvinnad...

Hahah då kan ja ge han påsar te den nästa år
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-11 10:48:26 följande:
    Jaha... och Molly går ju fulltid pga att jag är sjukskriven, så då sket det sig i alla fall..
    hon får väll bara gå 15h när du fött sen? Det är ju som sagt inte lätt att få ersättning som arbetslös från försäkringskassan å man får "lyda" minsta lilla regel annars så går det inte... så antingen så får du gå utan pengar tiden ut eller så får du ha M 15h redan nu...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-11 10:51:38 följande:
    Får ta å dra till försäkringskassan idag och gråta av mig lite... är så trött på dem nu... har dessutom inte sovit något pga att Molly är hemma så jag mår skit redan.
    Tyvärr så finns det ju inte så mycket att göra å att gråta ändrar ju inte på reglerna

Kanske får din sambo ändra sina tider lite så du får avlastning me M?
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-11 11:06:14 följande:
    ja herregud, är nästan rädd att dani ska bli av med jobbet pga mig, han får komma hem lite titt som tätt för att jag har ont eller har råkat ut för något, tur att hans chef är kvinna o 2 barnsmamma o lite orolig för mig så hjon släpper gärna dani när det behövs..sen att han springer hem för minsta lilla pip jag ger ifrån mig är ju en annan sak.. fast jag piper inte för mycket heller för den delen så det kanske är därför..
    hahah Tedde fråga om han skulle komma hem igår när ja berätta att ja hade lite blodstrimmor i flytningarna
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-11 11:06:14 följande:
    ja herregud, är nästan rädd att dani ska bli av med jobbet pga mig, han får komma hem lite titt som tätt för att jag har ont eller har råkat ut för något, tur att hans chef är kvinna o 2 barnsmamma o lite orolig för mig så hjon släpper gärna dani när det behövs..sen att han springer hem för minsta lilla pip jag ger ifrån mig är ju en annan sak.. fast jag piper inte för mycket heller för den delen så det kanske är därför..
    Men med tanke på vad vi får gå igenom i 9 månader så kan dom gott få offra sig lite
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-11 11:14:00 följande:
    ja lite så blir det juh, nej men det är skönt att veta att de bryr sig och vill vara nära o till hands om det skulle vara något.. man är ju ändå 2 om att skaffa dom så..
    jaaa ellerhur, ja hade aldrig klarat detta om ja inte haft Tedde, han är guld värd! Å då tycker ja inte ja vart speciellt krävande, inga konstigheter som måste handlas in mitt i natten å sånna saker...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-11 11:18:35 följande:
    nä samma här, bara vart på lite dåligt humör, men det beror mest på värken och att man inte hinner slappna av på samma sätt som man gjorde första gången, han har fått göra lite mer hemma men jag sköter ändå det mesta nu när jag går hemma, är nog ganska lugn o snäll iallafall..
    ja grinig blir man när man har ont
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-11 11:24:03 följande:
    o har man ont vill man inte äta o då blir man grinigare..
    massa onda cirklar
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-11 11:27:52 följande:
    Det kan du göra.
    hehe ja det skulle allt va lite kul vem har sagt att det måste va superseriösa grejer liksom...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-11 11:35:17 följande:
    Haha så var Patrik med. Och så fort jag ojade mig och hade ont så undrade han om det var dags
    ja om ja råkar hålla mig på magen när ja säger aj eller att ja har ont så växer ögonen å det kommer ett "har du värkar"

söta e dom!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!