• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Tycker min mage börjar försvinna nu... brukar det bli så slutet? Känner mig inte alls fet längre... bara lite runder kanske... konstigt.. vart tog bebisen vägen?

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni ¸.?°`¯) Arwen ??050817
  • dinana
    Fru T skrev 2009-05-12 11:21:56 följande:
    jisses va ni skriver idag då! När ja för en gångs skull lyckas ta sovmorron då passar ni på, men när ja sitter uppe 7 på morronen å inte kan sova då är det tyst som i graven ja låg vaken me massa värk i natt å trodde nästan det va på g där ett tag, men värktabletterna å vetekudden gjorde sitt så ja blev lite besviken nästan  låg å läste bok mellan 3-5 typ... Mannen vaknade å frågade yrt som vanligt om ja hade värkar men när ja sa nej så snarkade han vidare
    Det är ju dags för dig nu ju.. =) Vem vet vi kanske hamnar på sjukhuset samtidigt. Jag skall in i morgon på ett sista UL =) Skall bli såååå spännande. Åh jag längtar som tusan. Vill ha onsdag nu!
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-12 11:23:38 följande:
    Fast du måste ju se denna graviditet som en ny. Det är ju inte alls lika alla ggr man är gravid. O övertid är ju faktiskt efter bf.
    Inte enligt min barnmorska.. så jag kör på henne =)
  • dinana
    Fru T skrev 2009-05-12 11:26:43 följande:
    Ja vill me bo vid havet! Men det du kallar havet är för mig en kloak Västkusten med friska brisar får mig lycklig! Men ett hus på landet här utanför me lite kuperad mark för mina pållar å en pol för varma dagar kommer bli bra det me för det är vad det blir om ett par år!
    så länge vi slipper alla pollen så är jag nöjd. vet itne hur det är på västkusten, men vi slapp det på östkusten i alla fall. Tycker i och för sig inte om saltvatten så jag föredrar det bräckta vattnet på östkusten.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 11:28:00 följande:
    tycker din bm verkar säga väldigt konstiga saker, att övertid inte är efter bf och att hjärtljuden BARA ska räknas med ctg kurva osv... konstigt att hon säger totalt tvärt emot alla andra... sen kan jag förstå att hon säger till DIG att DU går på "övertid" med tanke på hur ni båda trodde det skulle bli.. men RIKTIG övertid räknas alltid efter BF
    Hehe, det var itne hon som sa det där med CTG. Det var någon kossa på sjukhuset.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:34:26 följande:
    magen sjunkare sista måanderna när beisen fixerar sig inför förlossningen
    Fixerar sig... det hoppas jag verkligen inte att den har gjort.. den är ju upp och ner nu ju.. Det är kan den få göra efter vändningen =D Men tycker hickan har ramlat ner i sidan nu.. annars brukar den ligga strax vid naveln, nu är den i vänster höft.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:36:23 följande:
    stiglötsgatan och sörgårdgatan är de lugnare områdena skäggetorp ligger ju percis i utkanten av stan.det finns två stora skogar på promenadavstånd.
    skog ja... det var ju det jag flyttade ifrån för att slippa.. har aldrig gillat skogen så mycket... tror jag blev överkänslig när jag bodde mitt ute i skogen som liten. samma sak gäller de där stora åkerfälten. men i slutet vill jag nog ha lite av allt... =) jag är som tur är inte allergisk, men det är ju sambon. på sommaren så får han sitta instängd för han klarar inte av att gå ut när det är som värst.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-05-12 11:40:01 följande:
    min mage har ju sjunkigt så mycke att ja själv inte ser vart naveln sitter men inte upplever ja den mindr för det då den mer å mer ligger i knät på mig när ja sitter, vilket känns helskumt
    naveln? den har jag inte sett på länge... och min tatuering den försvann för ett par veckor sedan. *hihi*
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:43:20 följande:
    haha det känner jag igen.till slut mar magen jättelångt ner så man knappt kunde sitta
    haha, ja drömma kan man ju alltid =D fast huvudet ligger där det har legat hela tiden uppe i revbenen på mig tillsammans med moderkakan. känns ganska så tydligt om man klämmer lite =)
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:44:59 följande:
    synd att din kille inte kan vara ute på sommaren.pollen är ett elände! vart har vrmen tagit vägen?gick ut i godan tro om att det skulle vara varmt idag,men icke. strax ska vi käka och sen blir det långpromenad
    nej det är trist. inte så kul att ha snurvlandes sambo när man skall ut å partaja på sommaren. visst hjälper det lite med medicinerna, men han blir ju "drogad" när han tar dem så de rekommenderas ju inte om man skall ut å köra bil eller dricka.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!