-
japp, det har jag.. =) har du tappat bort mitt.. finns på hitta.se annarsFamiljetrollet skrev 2009-05-12 11:48:31 följande:en envis bebbe med andra ord.lär vara en pojke.har du mitt nya mobil nr?ska vi föröka tippa på fredagsfika efter kl 12? -
vill också amma och har laddat upp med amningsbehåar nu... fick ju aldrig chansen med Molly, så nu fan så skall det gå. Nu eller aldrig liksom.. hoppas ungen suger ur mina bröst för är trött på mina stora ballonger som är i vägen hela tiden.
-
Så då var lunchen avklarad då... *puh* Sambon hade varit snäll och köpte med en påse med lösgodis till mig... TACK TACK! Precis vad jag behöver för att fördriva resten av dagen.
-
Tror ni att det går bra att ha med Molly på sjukhuset imorgon. Nån idiot har ju prickat in studiedag imorgon liksom så dagiset är ju stängt. Och farmor å farfar hade fått för sig att åka till Öland nu så de kan inte sitta barnvakt som de lovat att de skall ställa upp på.
-
Vi döper inte våra barn av den anledningen att vi inte tror på Gud. Sen får andra göra som de vill, men tycker personligen inte att det är något för oss. Namn får de ju ändå =)
-
Ni som är snittade - gjorde ni det här i Linköping eller i Norrköping?
-
Ja, eller Rickard är ju med så klart.... men vi kan ju liksom inte lämna Molly ensam hemma =) Så hon får ju vara med... men de behöver ju inte vara i samma rum...Familjetrollet skrev 2009-05-12 14:15:34 följande:många styrkekramar till dig.jag återgick till jobbet en månad efter att förlorat barnet.det var det värsta jag har vart med om.alla på jobbet var som förbytta och hälsade inte ens längre på mig.efter några dagar gav jag upp och slutade där.som tur var var det arbetsträning och jag hade noll kr i inkomst!att jobba gratis och bli så utfryst var inget jag klarade av just då. ta tid på dig så att du får sörja färdigt genom den värtsa delen.jag kände mig stark efter en månad.sanningen var att det tog ett år innan jag ens kunde se åt en bebis utan att få gråtattacker.till slut led min make då jag höll mig hemma för att slippa plågas av alla gravida och bebisar. -
Mm... står vanligtvis i Norrköping på deras sida så lite därför jag undrar. Är ju snittad i Linköping så det är lite därför jag undrar.Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-12 18:36:35 följande:Planerade snitt görs alltid i Norrköping! -
Du skulle bara träffa oss i verkligheten =P Får följa med oss och fika någon dagLillaLilli skrev 2009-05-12 18:58:59 följande:ja jättemysigt :D sånt gillar jag. hihi tack :D så himla trevlig tråd. alla är så snälla. -
Ah, hur vet man om de är planerade då? Jag menar det var ju knappast akut med Molly...Fru T skrev 2009-05-12 19:04:35 följande:akut och urakut görs här men alla PLANERADE görs i nkpg...