• åra

    Knäpp barnmorska vid inskrivningen - vad ska vi göra nu?

    vi gick också på Storken förra grav (det är de på samariterhemmet, eller hur?) och var måttligt imponerade. En bm som var lite bättre, men hon var bara inhoppare. Annars var de faktiskt omåttligt korkade och outhärdligt oempatiska. Jag tror faktiskt inte att de menade illa egentligen, men de var sannerligen inte anställda pga sin kompetens, HBT eller annan.
    Den här ggn har vi bara gått på Mama Mia, gick både där och på Samariterhemmet förr ggn.
    Har hört att MVC i Flogsta är väldigt bra, dock.
    Det kan vara bra med en kontakt här i stan, enklare så om ngt skulle hända. De har varit lite kinkiga när jag varit inne för koll på spec-mödravården i samband med små komplikationer och undrat varför jag inte hade nån BM här i stan, men äsch - det får de ta. Ansvarig läkare på spec-mvc var dock väldigt bra och undrade om jag tyckte att det saknades kompetens på mvc här i stan och att det var därför jag gick i Sthlm, han verkade verkligen bry sig.
    Ska läsa din blogg, men kan rekommendera Mama Mia varmt, men annars har jag som sagt hört att Floggan ska va bra. Good luck!

Svar på tråden Knäpp barnmorska vid inskrivningen - vad ska vi göra nu?