vuxna med adhd add as
Felicis6: Skrev just ett inlägg i din pres på adhdforumet 
Felicis6: Skrev just ett inlägg i din pres på adhdforumet 
Fjärilen: Hur har dina tics eller tvångstankar varit?
Djur kan nog hjälpa. Hade fiskar sist men jag orkade inte med dom men dom var så fina att sitta och titta på. Kunde sitta längre stunder och bara dagdrömma vid akvariet. men som sagt så orkade jag inte med alla vattenbyten och sånt. Jag sålde mitt fina akvarium.
Hund skulle jag vilja ha men jag vet inte om jag kommer att orka att gå ut med den jämt. Jag är en innemänniska.
Jag är på ett riktigt elakt humör och har nog varit det dom senaste dagarna. Slänger ur mig en massa elaka kommentarer i andra trådar och sen går jag aldrig tillbaka till dom. Hahaha!!!
Jag vill bara säga att jag har varit på ett bra humör sen förra veckan och jag har kunnat umgåtts med mina barn på ett helt annat sätt. Hoppas bara jag inte får en känga på jobbet och det blir alltid så på lördagarna. Hatar att jobba på lördagar. Synd att jag inte har min diagnos och kan får uppskov på lördagarna för jag mår alltid pest då.
HImlakropp... Ser att du blivit guide. :d
Skulle vilja få en sån rosa knapp men jag är inte så kunnig på denna sajt.
Halloj där. Det var ett tag sedan och jag måste få fråga. Var till VUP igår och behandlingen började. Hon sa att jag var bipolär och fick medicin mot det. Lamotrigin heter medicinen.
Jag skall även skickas vidare för utredning om adhd och tourette. Kan man ha adhd, bipolär och tourette?? Det är min undran.
En glad dag till er.
Tack för svaren på mina frågor. Min kompis fick igår reda på att hennes sambo fått AS på papper nu. Hennes bror har även AS och nu oroar hon sig för deras barn.
Jag är på ett toppenhumör nu. Har inte hängt mer era inlägg på ett tag men jag hoppas att ni skall må bättre snart.