HellviHumle skrev 2009-03-04 20:28:59 följande:
Ja du, Kaxelina, det skulle förvåna mig om du inte är en aspie. Har du eller har du haft några specialintressen också?
Jo och dom är få. Det har alltid varit tekniska prylar så som mobilen och musikspelare. Även stickning men det går i perioder och det delar jag med tv-spel. Inga mera "intressen".
Jag har ett ganska bra fotominne gällandes siffror iaf men jag är dålig på matte. Har jag bara hört ett namn eller siffror kommer jag inte ihåg det utan jag måste läsa det för att komma ihåg.
Himmelkropp skrev 2009-03-04 21:26:49 följande:
De här och räkna saker, är de AS? Jag räknar allt, speciellt när jag ska sova eller ligga och småprata/pussa på mjukisvckis. Hon undrar vad jag tänker på. Grejen är att jag räknar när jag har för mycke i huvet och måste få ordning. De är på nåt sätt mitt sätt att hitta ett lugn.
Ja det gör jag med. När jag är i affärer kan jag räkna lampor. Trasiga eller i rader eller vad som helt. Hur många saker det är kvar av en vara. När jag kör bil så kan jag börja räkna dom där stolparna vid vägkanten. Jag typ vad som helst.