vuxna med adhd add as
Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-17 22:05:00 följande:
Men vad tusan jag är "bara" 30 år, inte vet jag vad jag vill bli när jag blir stor
Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-17 22:05:00 följande:
Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-17 22:20:41 följande:
Nej jag har faktiskt aldrig tänkt på att ta kvitton på det!! Går det att ordna sådant i efterhand så man får frikort? Fast antagligen inte... Jag har så dålig koll på såna saker.
Åh vad bra! Då ska jag absolut ta och kolla upp det på måndag... Jag har också tandvård till sjukvårdstaxa så betalar bara 150 kr per besök där så det ska jag också ta kvitton på. Eftersom jag har problem med minnet så fastnar inte såna här saker i mitt huvud men nu ska jag allt ta och skriva ner det
Alltså jag har nog provat på det mesta inom jobb men jag vet verkligen inte vad jag vill jobba med och vad jag vill göra i framtiden... Fan har verkligen ångest för det där mötet och vad de kommer att säga.
Fy faaaan vilken jävla start på den här dagen! Nyvaken kliver jag upp och kollar mailen vilket jag alltid gör... Ny kommentar till vår blogg Tjockisbloggen.se och den lyder så här
"hörredu ditt jävla fetto. kan du snälla, SNÄLLA dra åt helvete. jorden vore en sån bra plats utan dig, din jävla gräddsäck."
Jaha så var den här jävla dan förstörd jag som hade så bra dag igår! *ledsen*