• Ysta

vuxna med adhd add as

eftersom ingenting blir bättre om jag vrålar rakt ut irl så gör jag det här istället : gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!

så nu känns det bättre *S*.

• Ysta

Blä först nu har jag tid att titta in... Vi har tömt förrådet på killens grejer idag, träffat hans mamma och henne sambo och hon ville prata lite med mig vid sidan om. Fick höra att hon har hållit sig undan lite från mig för att hon inte vill lägga sig i min och killens relation men att hon verkligen bryr sig om mig. De ville gärna bjuda oss båda på middag eller fika nån dag så det känns bra... Har känt mig ganska utanför när de gjort grejer tillsammans och aldrig inkluderat mig, vi har ju liksom inte gjort slut bara flyttat isär. Vi har även tapetserat om hallen och det var ett helvetesgöra men jag har inte tappat tålamodet en enda gång *stolt* haha. Nu ska vi åka och hämta kinamat och däcka i soffan, imorrn lär vi inte ta oss ur sängen

• Ysta

Jag hade rätt igår... har knappt tagit mig ur sängen, ont i precis hela kroppen men speciellt ryggen. Har börjat packa flyttlådor idag med hjälp av killen min och det har vart jobbigt men det är ju sånt som måste göras. Som om det inte var nog psykiskt jobbigt så ringer min mamma mitt i allt och säger att min farfar är på sjukhus igen och nu är det "sista refrängen"... Min syster kommer upp från Småland nu på onsdag för att vara uppe hos min farmor och farfar ett par dagar. Jag borde också åka men jag kan inte bara lämna allting i kaos och åka, vet inte om jag klarar av det heller. Nu behöver jag min kille mer än nånsin och jag vet att han mår skitdåligt av att jag behöver honom så jag försöker hålla igen och inte visa nånting vilket gör att jag mår ännu sämre *suck*. Hur kommer det sig att precis ALLT ska drabba en och samma person precis samtidigt??

• Ysta
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 17:01:57 följande:
    Jag har släppt den tankegången. Blev mansik ett tag men släppte sen
    Jag vill betala allt på en gång men kanske ingen bra idè.
    Får man göra så?? Jag hade 3 för en massa år sedan men det funkade inte alls här i Luleå så jag ville betala bort alla månader direkt och sen slippa skiten och gå tillbaks till Telia men det fick jag inte. Satt fast med 3 som inte fungerade så snart man gick inomhus i 11 månader men skaffade ett Telia refill vid sidan av det
  • Ysta
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 17:08:15 följande:
    Jag kan betala på en gång. Blir inte prisskillnad. Jag tycker de skulle vara skönt att vara utan en avgift men eftersom den ligger på 99:- i månaden kanske de är dumt, nu innan sommarn och allt.
    Jag skulle nog betalat bort allting på en gång bara för att slippa det sen men det är ju jag
  • Ysta

Jag blir galen på att ha så dåligt tålamod... Vill att allt ska hända på en gång, genast, nu, direkt! Är rastlös och orolig, kan inte sova och är grymt lättirriterad *suck*.

• Ysta
    Kaldorei skrev 2009-04-28 00:12:42 följande:
    Weeeei jag har inte bitit på naglarna sen i torsdags! *lycklig* det syns faktiskt liiite liiite vitt i kanterna till å med, iaf på långfingret och tummarna! var tvungen att starta en tråd om det också =) Kanske finns fler nagelbitare här i ADHD-tråden också, då jag tror många med just ADHD kanske har problem med nagelbitning..... (det är ju nånting att pilla med när man måste sitta stilla) www.familjeliv.se/Forum-5-73/m43464383.html
    Härligt! Jag har varit nagelbitare förut men tyvärr övergått till att slita hår istället.. Utan att jag ens märker det själv så sitter jag och rycker ögonbryn, ansiktsfjun, hår på benen och från huvudet. Inte så snyggt eftersom jag är högerhänt och oftast rycker från höger ögonbryn
    Men visst är det roligt när man lyckas sluta med en ovana man har? Grattis till dig
  • Ysta

Är det nån som vet om det finns nån linje eller nåt som man kan ringa och prata med nån? Det har hänt så mkt idag och jag har fått så mycket skit från olika håll och fått höra hur värdelös jag är, hur dum i huvudet jag är och att ingen bryr sig. Jag orkar helt seriöst inte längre, har sån ångest att jag kan inte andas och vet inte hur jag ska klara natten. Ledsen om jag lägger detta på er men finns ingen annanstans jag kan skriva av mig. Nu är jag inte den som gör dumma grejer så ni inte blir orolig att jag ska göra nåt sånt... Grejen är bara att den ångest jag känner just nu känns som att den ska kväva mig, kan knappt andas. Så förnedrad och illa behandlad som jag blev för en timme sedan har jag aldrig vart med om. Jag klarar inte detta. Förlåt förlåt förlåt förlåt för att jag skrev av mig här, vill inte få nån annan att må dåligt.

• Ysta

tittar in och skickar en stor kram till er alla... fick prata av mig på telefon igår så det lättade lite. har inte sovit en blund inatt så känner mig helt mosig i huvudet. dessutom så trillade det ner ett roligt brev från FK idag.. jag får inga pengar för att AF klantat sig och skrivit under mina papper med fel MÅNAD. så nu måste jag börja fylla i nya papper, fara till af och få underskrift med RÄTT månad, skicka iväg dem och hoppas att jag får pengar snabbt så jag kan betala hyran för nya lägenheten för annars får jag inte ut nycklarna. känns lite bättre idag men det är inte bra. det är bara för mkt just nu... bråkar med killen, bråkar med släkten som inte förstår att jag inte orkar med allt, min farfar ligger på sjukhus med långt framskriden cancer och de tror inte han har många dagar kvar så jag ska åka upp dit över dan imorrn, och så nu det här med fk, plus att jag ska flytta 14 maj.

• Ysta
    Himmelkropp skrev 2009-04-29 11:39:24 följande:
    Visst är det härligt!!
    Du och jag kan gå singlar ihop. Jag ska ha en dö-dejt-tid framöver.
    Hmm det där lät en aning mordiskt..
Svar på tråden vuxna med adhd add as