vuxna med adhd add as
Skulle kunnat vara jag som skrev den.
De här med ordning i hemmet måste jag ha för att inte få panik och ännu mer kaos i huvet.
Skulle kunnat vara jag som skrev den.
De här med ordning i hemmet måste jag ha för att inte få panik och ännu mer kaos i huvet.
Hej hopp!
Tror jag har en överaktiv dag idag. Har fixat i hallen och satt upp tavlor i sovrummet och pysslat.
Hur mår ni andra?
Helt ärligt! Jag tycker de är konstigt att vissa av er nära och kära blir förvånade över att ni kan adhd. De var min mamma som fick upp mina ögon för adhd`n. jag har länge varit inne på deppression, ångest, borderline, mano, asperger TILLS att hon fick upp ögonen på mig. Hon har lusläst om alla diagnoser och säger att de där med asperger, mano, borderline osv verkligen inte stämmer på mig.
Sen var jag ju och gjorde ordentliga tester som är ingången till olika utredningar. Läkarn bojkotta allt förutom adhd`n. Bara för mig och göra utredningen och se vad jag ligger på för grad.
Du är inte ensam. Många i tråden som har nämnt de att dom får konstiga reaktioner.
anonym (sjuk?) Visst har du adhd! kan vara så att läkarn inte ville ta de på telefon?!