Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Anonym (fia) skrev 2009-05-04 10:47:16 följande:
    öppna luckor är fasa, jag håller med! tänk paniken när luckan under diskbänken tappade sin magnet så den stod på glänt. sambon bara: ja det fixar jag hur lätt som helst. javisst men när.. så jag skulle göra det själv för han stack till jobbet. såg mej omkring o hittade superlim, lånade en mekanobit av sonen o tryckte dit, men det var hål i den så limmet rann ju genom o limmade fast 2 fingrar i skåpluckan istället! Jag o superlim är inte nån bra grej, skulle limma fast sulan på min sko i somras, limmade hop allt annat i närheten o när limmet va slut satt mina fingrar ihop med varandra o servetter satt o fladdrade på händerna men sulan satt fortfarande löst. Gillar du vita bordskivor? Jag kan inte sitta vid ett vitt bord, blir hypernervös.
    Nu kom jag på!! Min mormor hade ett vitt köksbord men hon hade svart platsduk på bordet alltid så där kunde jag sitta. Stack iväg från köket när hon lyfte på duken för att ta fram sedlarna hon gömde där.
  • Licens To Kiss

De här med deklarationen, de står ju koder på den!! (I)

• Licens To Kiss
    Kaldorei skrev 2009-05-04 11:15:41 följande:
    Jo, men jag hittade som sagt inte dem frn början, så tröck jag in fel koder 3 ggr å då får man inte logga in igen förrän dagen därpå.
    Jävla skit!!!
  • Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-05-04 11:19:21 följande:
    hahaha, ja där ser du, vita bordskivor är otäcka! men vad var det med ögon på tavlor, känner du dig uttittad? vad är det mer med tavlor du inte gillar?
    Jag känner mig ut-tittad och ja jag vet inte. Nåt är de.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Fröken add) skrev 2009-05-04 11:22:54 följande:
    allt. hehe jag har ju slugish add! vet inte om jag är utmärkande långsam då även jag kan bli irriterad på människor som är långsammare ; )
    Fan va jobbigt!! Jag älskar och vara impulsiv
  • Licens To Kiss

Jag har suttit och fixat med FP så nu jäklar funkar de. HELA sommarn ska jag ha dottern hemma. Hoppas på fint väder så vi kan bosätta oss på stranden.

• Licens To Kiss
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 12:46:38 följande:
    kan du sitta på stranden helt mållös   Det kan fan inte jag. jag får panik, då måste jag hålla igång o ha mobilen på högvarv så nån skrickar sms o ringer så det händer nått hela tiden. och massa tindningar jag kan bläddra i och sen ha ett annat mål efter stranden då jag vet att jag har nått att göra så jag inte ligger där  i tomma intet.
    Jag kan inte bara ligga ner. Jag skruvar på mig och grejar men de är gratis att ligga på straden en hel dag och dottern har skoj.
  • Licens To Kiss
    MetalJosse skrev 2009-05-04 13:25:03 följande:
    Ah en adhd tråd. Jag måste bara få klämma in en fråga; Jag har ADHD och hur stor är risken att mitt barn kommer att få detta? (åt concerta 36 mg om dagen innan, gissa hur rastlös jag är nu under graviditeten hehe)
    Chans hög % tyvärr haha 
  • Licens To Kiss
    MetalJosse skrev 2009-05-04 13:25:03 följande:
    Ah en adhd tråd. Jag måste bara få klämma in en fråga; Jag har ADHD och hur stor är risken att mitt barn kommer att få detta? (åt concerta 36 mg om dagen innan, gissa hur rastlös jag är nu under graviditeten hehe)
    Välkommen hit! {#lang_emotions_sunny}
  • Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-05-04 13:51:31 följande:
    har din dotter det? hur gammal är hon?
    Vet inte men misstänker starkt att hon har adhd-begränsningar. Hon 7, ska fylla 8.
Svar på tråden vuxna med adhd add as