• iii83

hepatos

VILKA LEVERVÄRDEN LÅG PÅ 20, alat, asat, gt, bilirubin??? För är ex alp, alat eller asat förhöjt är 20 enormt!!!!!!!
    Fick just redan på att mitt asat är nu förhöjt, vilket det inte varit innan till 0,64 och alat till 1,2, förhöjt, fått från 0,92 till 1,1 på 10 dagar, så vad är 20 i ditt fall

• iii83

Visst kan histaminerna gå över i fostervattnet...
    Leverproverna är uppdelade i många olika delar, asat, alat mm....
    36 veckor, är vad forskningen kommit fram till, därefter ökar fosterdödsrisken markant.
    Min erf. är att läkarna inte har koll, pga sin ovetskap,
    jag ska skriva om vad mina bebisar råkade ut för... senare, för nu ska jag fånga in en ettåring

• iii83

Jag fick min hepatos (???) när ägget mötte spermie, den var iallafall i full gång v.10 både med detta och förra barnet, första var i slutet på andra trimestern.

• iii83

Oj ingen aning, säkrast är nog att ringa apoteket!
    Kanske finns ett alternativ till tavegyl???

• iii83

Sholof, du måste berätta, vilka av dina värden har varit förhöjda, hur mkt? Mina vvar förhöjd i ett år efter grav!

• iii83

Precis så har ju jag!!!!!! Men aldrig föreslagits kortison!!!!!!!!
    Hur höga värden ca?

• iii83

Scholof, åh jäklar, det var ju inte högt ändå! Om du bara visste hur värdefullt detta var för mig!

• iii83

Nej, inte normalt för oss med hepatos, de har gjort UL på min lever. Jag har även haft kraftigt förhöjda levervärden.... alat och asat.

• iii83

hjert! stå på dig, förstår om det är jobbigt nu!
    småtokig, varför skulle lergigan hjälpa???

• iii83

jaha, okej... bra om det kan funka... nej man har ju tur om ursofalken tar klådan

Svar på tråden hepatos