Gråa hårstrån och 35 år???????
Shit jag dör snart, jag såg i dag att 2-3 st VITA gråa hårstrån växt ut på mitt huvud .. Redan??? Är det vanligt eller? Är det på väg utför nu??
Shit jag dör snart, jag såg i dag att 2-3 st VITA gråa hårstrån växt ut på mitt huvud .. Redan??? Är det vanligt eller? Är det på väg utför nu??
Jag fick vita hår för ett år sen, då var jag 32 år.. Tack gud för hårfärg *skrattar*..
Välkommen in i klubben
Jag hittade mina första det året jag fyllde 30. Lustigt nog, så har de inte förökat sig, utan jag har fortfarande bara enstaka gråa hår ...
Både mina mamma och min syster blev gråhåriga tidigt, redan innan de var 25 år. Jag har det lite bättre, är 33 och har några enstaka som jag helt sonika rycker bort.
Jag fick mitt första 24år gammal
Jag skulle vara lycklig om jag hade 3-4 st som gick att rycka bort
Här är man nästan kritvit i hårbotten, färgar håret en gång i månaden för att slippa få en grå/vit rand i hårbotten till mitt normalt mörk bruna hår..........
har haft detta problem i ca 10 år är 36 nu...............
Ähh jag är 32 o har grått i håret,det är därför det finns toning
Jag har också gråa hårstrån men intensivtoning biter inte på mitt hår för då lyser de vita stråna ändå
Har färgat håret nu istället men det sliter ju så mycket på håret...Andra som har samma problem?
Makne har haft det sen han var 27. Han brukar säga att dem kom samtidgt som jag dök upp. ![]()
Jag har haft gråa hårstårn sen jag var typ 23 men de har knappt förökat sig och jag är 34 nu