hej! känner igen din situation! för 2 år sen blev min katt,då 7 år,väldigt sjuk väldigt fort! när vi kom till veterinären låg hennes njurvärde på över 2500,det ska ligga på 140. så hon var verkligen sjuk! hade ingen balans,åt och drack inte,var uttorkad,det kom fradga ur munnen på henne. jag tror hon hade fått i sig råttgift,men veterinären kunde inte svara på det. hon blev kvar över natten hos veterinären,dagen efter fick jag ett samtal om att de inte trodde hon skulle klara sig. jag blev helt förstörd,min bebis!! min sambo fick tom åka hem från jobbet! åkte ändå dit för att hälsa på henne,hon blev så glad när jag kom att hon drack vatten. så kom vetreinreän fram,jag sa att hon druckit vatten,hon blev helt paff,tänkte ja,men vi prövar väl lite mat,och visst åt hon då. sen gick hon på lådan! veterinären bara gapade,hon borde inte haft lust till att varekn dricka eller äta!
hon fick vara där från tis-fre,men dropp med något extra i.. de tog massa prover och så.. men hon överlevde!! är såå glad att hon gjorde det!
vi fick åka tillbaka en gång i månaden för att ta nya prover på njurvärdet,det sista vi tog låg på 400,och fortsatte gå ner.hon har återhämtat sig helt,förutom att hon nu är döv på ena örat.annars gamla vanliga morran! :)
hon kallas numera mirakelkatten av veterinären,varenda gång jag kommer dit,oavsett vilket djur jag kommer med så frågar de hur hon mår,hon har satt spår i de tror jag. :)
hoppas verkligen din kisse blir frisk som min! åk med den till veterinären!det kommer kosta lite,men det är det värt!jag hade som tur är min katt försäkrad.
hoppas verkligen den klarar sig. bara för att den är gammal så kan den klara sig,det handlar om kämparvilja. min katt gav inte upp,hon gav sig fasen på att bli frisk,hoppas din oxå gör det!!