-
ok. ähh lämnar den på måndag morgon. går dit tidigt.. eller vet du om det gör nå om man lämnar den efter klo 8. ifall men lämnar den 9.Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-03-26 12:55:13 följande:SusannaT: Öppet är det ju inte men du kan lämna in din Ten med hjälp av att gå in med ditt kort och kod. Ska snart ta och hämta barna och sen åka och jobba. Har en visning i kväll på L&B kläder:)
-
Xandra86: ok då vet jag.. får gå dit redan till 7. fyy va trött jag kommer vara..
-
Hedi: ok spännande :D
-
babyf: va roligt. skönt att få börja nu.
-
åååh va irriterande.. Isabelle har börjar tycka om pippi.. så nu har låtarna fastnat så går o nynnar på dem..
-
karro87: hehe.. jaa men det e ju sååå irriterande.. o har den där. man tar det man har- låten. när pippi gör frukost till tommy o annicka.
-
karro87: förstår att det e skönt... :D vet EXAKT den känslan.. hur ser det ut nu rå??
Xandra86: ha så roligt. :) -
Karro87: ok jo kan tänka mig att dom stökat till det en del. idag är vi nästan hela dan som sällis till pappa.. sen ska vi till syrran en sväng oxå. :) ska få luggen klippt.. få se om man klipper hela håret.. måste skryta lite.. klippte jimmy i förrgår. :D vart faktist jätte fint.. fast han nog lite för mkt själv på ett ställe men det får han skylla sig själv att han inte lät mig göra hela håret. :D
-
karro87: jaa typ. vi kom hem typ kvart i 6. o guuuud vad isabelle va trött.. och så ska man sätta sig o plugga det sista.. usch. tror jag tar det imorgon.. det e inte alls mkt kvar.
-
Hejsan.. o välkommen. :D roligt med sjuksyrra. :D tänkte först söka till det.. men för ivrig med att börja så då började jag på lärarprogrammet. men det kändes rätt iallafall :D hur länge är du mammaledig? :)shagha skrev 2009-03-28 20:57:33 följande:Hej tjejer! va rolig att det är så många studenter i Eskilstuna. Jag är sjuksköterske student och mammaledig , jag jobbar också heltid . ska börja termin 4 höst_09.