Inlägg från: SusannaT |Visa alla inlägg
  • SusannaT

Studenter i eskilstuna??

shagha: ingen fara :D ok  skönt att det e rätt nära varann.. mina mammadagar tog slut juni förra året o så började jag inte förens i våras.. men fick stämpla och gå på jobbkurs.

• SusannaT
    Karro87 skrev 2009-04-02 19:42:33 följande:
    SusannaT: Det är lungt, jag förstår att du är trött med så.. Hur gick det i skolan idag då??? Jo jag tror att vi kommer imorgon om vi hinner men jag ska höra med den jag bor ihop med så.. shagha: Oj då hade du verkligen fullt upp asså.. Men jag tror på er som pluggar och säger att det går även fast man har barn så.. Tack så mycket för svaret.. Jo jag bor i Eskilstuna så det är inte alls långt för mig att ta mig ner till stan så..
    jadå det gick rätt bra.. fast man va fortfarande trött o mådde illa.. men kom igång sen efter halva dagen.. när vi delades i basgruppen oxå.. tycker nästan att vi har förstor grupp.. alla pratar på mun på varann. så jag höll mig tyst. o nickade o sa ja ibland. 
  • SusannaT

xandra86: asså du behöver inte byta dag för min skull.. kolla först om du får ihop ett gäng.. roligare för dig att få igång försäljingen.. för nästa vecka e det intensivt. sen e det två veckor praktik. sen veckan efter e det med Exa2. men SEN kan jag. så inte förens om 3 veckor typ. så jag hoppar med till nästa gång. :)

• SusannaT

Karro87: tack för besöket. :)  ja absolut.. fast jag tar gärna nåt annat än sallad :P tappade lusten igår. :P hehe. får väl hitta nått annat som jag kan äta nu. inte så lätt när man mår illa konstant.

• SusannaT

Karro87: hehe aah. :P men andra tråden vet nog inte många :P jo jag vet.. jag VILL äta. fast idag har jag lyckats fått i mig frukost utan att må illa  :D yeey. hehe.. aaah jag tycker oxå det va på tiden att vi träffades.

babyf: desamma :P

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??