Studenter i eskilstuna??
shagha: ingen fara :D ok skönt att det e rätt nära varann.. mina mammadagar tog slut juni förra året o så började jag inte förens i våras.. men fick stämpla och gå på jobbkurs.
shagha: ingen fara :D ok skönt att det e rätt nära varann.. mina mammadagar tog slut juni förra året o så började jag inte förens i våras.. men fick stämpla och gå på jobbkurs.
xandra86: synd att det va på min vfu vecka. annars hade jag kommit.
xandra86: asså du behöver inte byta dag för min skull.. kolla först om du får ihop ett gäng.. roligare för dig att få igång försäljingen.. för nästa vecka e det intensivt. sen e det två veckor praktik. sen veckan efter e det med Exa2. men SEN kan jag. så inte förens om 3 veckor typ. så jag hoppar med till nästa gång. :)
Karro87: tack för besöket. :) ja absolut.. fast jag tar gärna nåt annat än sallad :P tappade lusten igår. :P hehe. får väl hitta nått annat som jag kan äta nu. inte så lätt när man mår illa konstant.
här vet ju dom flesta redan att vi väntar oxå tillökning.
Karro87: hehe aah. :P men andra tråden vet nog inte många :P jo jag vet.. jag VILL äta. fast idag har jag lyckats fått i mig frukost utan att må illa :D yeey. hehe.. aaah jag tycker oxå det va på tiden att vi träffades.
babyf: desamma :P
xandra86: tack.
GLAD PÅSK mina vänner!!!!
Karro87: vad har ni hittat på för nå i helgen då?