Inlägg från: SusannaT |Visa alla inlägg
  • SusannaT

Studenter i eskilstuna??

Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-04-29 21:07:25 följande:
    SusannaT: Såg ditt sms nu när jag kom hem hade glömt mobilen hemma det händer sällan men i dag hände det:( Tack för att du har fixat åt mig. Får försöka komma över annars kommer jag på söndag efter jobbet om du är hemma. Jag förstår att du inte kan handla. Jag har inte köpt så mycket av mig själv. Barnas farmor och mormor har fått handlat. Dom tycker också om kläderna, så min pappa har en lika dan tröja som Tiffany ser roligt ut:) men så söta.
    hehe ok. finns det vuxen kläder oxå?
  • SusannaT

morsning korsning, hur vaallas varborg firande? jag o bellis åkte till syrran o sov över. faaaast vart inte mkt sömn. hon sov lite oroligt. men men. vi e fortfarande här. firar Systerdotters 8 års dag. tiden går fort. :)

babyf: vi va till hållsta igår, skulle hämta Elina och Lisa. bor ni nära skolan och dagiset?

• SusannaT

babyf: ok försökte kolla efter en radhus men hittade inte. men men. du får väl guida mig sen när man ska komma o hälsa på. :P jag med mitt lokalsinne.

• SusannaT

babyf: ok. dååå förstår jag. :)

• SusannaT

Xandra86: jaa jag har passat på o legat o vilat när jag varit hemma. igår va man och lämna exa2 och basgruppsmöte. igentligen vill inte jag till skolan idag. vill vara hemma och bli frisk. känns som att det e pga att stress i skolan som jag inte blir frisk. :/ hostan håller i sig. men blir bättre o bättre för varje dag. försöker dricka mycket te. ne nu ska jag bege mig till skolan. stefans lektion.. du vet hur det är. :S

• SusannaT

xandra86: hehe du märkte det va. :P usch va jag htar stefans lektioner. man förstår för det första inte vad som e meningen och för det andra så e han helt snurrig. men det va en jätte rolig diskussion vi hade. eller intressant. som jag igentligen håller med. men skriver inte om den här. messa ju om det. :P

• SusannaT

xandra86: finns inget värre än en lärare som inte ens hänger med sina egna planeringar. hehe jaaa :P lite skade glad måste jag få vara. ;) hehe. fan va elak jag blivit nu för tiden. höhö. :P ja det e jätte trist ute nu. ska hämta bellis snart. stackaren kommer vara helt slut. :)

• SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-05-05 18:38:35 följande:
    *pust* Har just nu fra veckor på mig att plugga genom hela jäkla matte boken. Jag ska genom ett kapitel i veckan. Vete tusan hur jag ska klara detta då matte och jag verkligen inte är kompisar. Maken kämpar med att föklara förklara och förlara och jag kämpar med att förstå
    håller tummarna.
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-05-05 19:16:36 följande:
    FamiljenEriksson: Hoppas att du lykas. Det kan inte vara roligt att få så lite tid på sig. SusannaT: Elak ne det har jag inte sätt. Men man måste kunna ge i gen:) Jag ska börja jobba natt igen. Dom ringde och frågade om jag kunde hoppa in. Lagom till att jag börjar min andra anställning så nu blir det två jobb igen. Dubbla känslor. Jag lämnade aldrig katalogen med kläderna till dig, men du kanske inte kan köpa nu ändå? Jag ska skicka en beställning på Torsdag och en senare i månaden.
    hehe jag kan när jag vill. :P men jobba inte ihjäl dig bara.. igen. du måste ju lära dig av dina känslor och upplevelser. nej tyvärr. kanske till hösten.. om inte jag hittat nå extra jobb till sommaren. så kanske jag kan beställa.. men jag hittat gärna och ser hur kollektionen ser ut.
  • SusannaT

karro87: jo det funkar. fortfarande illamående och snorigt. :( förkylningen verkar inte vilja släppa riktigt än. =/ tyvärr. tråkigt att ni oxå blivit sjuka. ja hon va pippi. hennes Idol.

• SusannaT

Karro87: nej det e inge vidare. får knappt i mig nå mat. =/. men tror det e mkt oxå pga all slem som inte vill ge sig. envis förkylning. jag verkar ha smittat hela min basgrupp i plugget. hehe. men nu e det rätt skönt. ledig hela nästa vecka. eller ja matteprov imorgon. sen e jag ledig . ska passa på o vila. sen e det bm på onsdag och angelica kommer på besök på fredag. :) så tills dess måste jag va slemfri. nä nu ska jag försöka fixa nått att äta. hör av er när ni blir friska kanske vi kan hitta på nå.

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??