mady skrev 2009-05-25 19:52:03 följande:
Mama Law skrev 2009-05-25 15:35:12 följande: ska vi gråta ihop du och jag? Livet suger solen skiner men ett tungt moln hänger över "lilla" mig just nu. Känner bara för att emigrera eller något.Vilken av männen skulle ringa? JS är på plats nu men reser bort i två veckor sa han till mig idag. Fast är det han som ska ringa kan det bli ganska sent, fler än en gång har han ringt mellan 8-9 på kvällen.Hoppas han inte förlorat tron på Xolair nu Jag fick post från FK, att de mottagit min överklagan för omprövning så har det gått vidare till någon enhet i Jönköping. Direktnumer till handläggare, ska nog ta mig ett snack med henne.
Nää det är RB som skulle ringa, han är på avd 33 den här veckan men han har då inte ringt..... Nog för att wiking är bättre nu men får ju inte luft på nätterna ligger i brygga nästan för att öppna luftvägarna men ändå snarkar han fruktansvärt. Nää fortfarande är det som kan göra att det inte blir av Wikings ålder.
Ring till handläggaren och hetsa lite sånt gillar jag.....
Jag har fortfarande inte hört nåt från Fk..... iofs har de denna vecka på sig innan maj är slut men är så besviken över att det ska behöva ta sån tid..... vet en person som har fått beslut och hunnit med ansökan om höjning och förlängning innan jag ens fått beslut och då lämndes hennes första ansökan in ca 1 månad efter min. Blääää