Allergitråden!
Natten har varit relativt lugn med towisen, men är fortfarande tungandad får se om det blir en sväng till barn akuten för konsultation när jag ändå ska till skolan i falun!
Natten har varit relativt lugn med towisen, men är fortfarande tungandad får se om det blir en sväng till barn akuten för konsultation när jag ändå ska till skolan i falun!
Hej allihopa hoppas att allt är bra med er. Har idag skickat in min överklagan till Fk.
Sitter och funderar på om jag ska ringa till Trygg Hansa för att höra om mina papper har kommit dit eller va tycker ni?
telefonköer är det överallt och lika jobbigt varje gång (trygg hansa denna gång)
Är det nån som vet om man får retroaktivt även från trygg hansa om de beslutar att man har rätt att få ersättning där i från med?
Jag studerar till Ssk på heltid men lär nog gå ner i takt om jag ska orka och hinna lära mig nåt samtidigt.
Vilken skillnad, behöver inte vänta på beslut på trygghansa här inte. Det har tagit precis två veckor och idag fick jag beslut på mailen från dom och innan veckan är slut så har jag pengarna på kontot... Så glad jag blev nu kan jag slå en signal så får vi vår nya tvättis och vi kan njuta ordentligt på semestern nästa vecka!
Idag är en bra dag med sol och snabba beslut!