Allergitråden!
Imorgon ska Johanna till astma/allergisköterskan. Hoppas att de gör någon mer allergiundersökning på henne för något är det som hon reagerar på men jag tror inte att det är någon mat som ger astma besvären.
Imorgon ska Johanna till astma/allergisköterskan. Hoppas att de gör någon mer allergiundersökning på henne för något är det som hon reagerar på men jag tror inte att det är någon mat som ger astma besvären.
Var det här det diskuterade om allergi mot mygg? Det går att testa för allergi mot detta. Jag tror att det faktiskt går att testa mot allt bara man vet vad man ska söka efter. Det går tom att testa för allergi mot afrikansk kackerlacka. Hittade detta när jag satt och grupperade blodprovsbeställningar.
Jag har inte börjat med någon ansöka för vb men med sonens ep och merkostnader som kommer på det och sedan dotterns allergier så kommer vi nog upp i bra merkostnader har redan ett fullt vb och den lägsta merkostnadsdelen för sonen.
Här har jag missat massor ser jag. Har inte haft tide eller ork att hinna med då min skrutt varit ganska dålig med andningsbesvär av allt pollen som varit.
Jag ska fylla i vb ansökan till hösten,just nu håller vi på med en hjärtutredning på tjejen känns bäst att ha allt klart innan.
Finns det några allergisäkra matställen i Göteborg? Vi ska dit 22-24/6
Jag har sökt vb 4 gånger för min son och det jag har lärt mig är att skriva ned ett dygn. Så som det kan se ut när det är som värst på ett separat papper. Och hänsvisa i fk's blankett till detta. Jag har fullt vb samt den lägsta merkostnads delen för min son. Vi fick först 1/4 när han var 4 år när han var 6 fick vi 3/4 och när han var 8 fick vi helt vb. Dessutom måste man tänka framåt när det gäller vb hur kommer det att se ut om 1 år osv.