LindeMammor05
Hej..Tänke bara skriva några rader så att ni vet att jag finns och att jag brukar vara inne och läsa vad ni sysslar med här på Lindemammor05. Ni verkar ha fullt upp med kyrkis, fika och se på film!!
Hej..Tänke bara skriva några rader så att ni vet att jag finns och att jag brukar vara inne och läsa vad ni sysslar med här på Lindemammor05. Ni verkar ha fullt upp med kyrkis, fika och se på film!!
Ja det var riktigt skoj...ska dit imorgon och kika lite, hon kommer säkert att kännas jätte liten nu när man är van Isac.
Men det ska bli kul att få köpa tjejkläder för en gångs skull....
Nä brorsan har en dotter också men hon är redan 15 år är där imellan har vi 6 killar.
Nu går jag och knyter mig God natt
Hej Cissi...fröken Linda här
. Hör att du är sugen på att få en liten bebbe nu!!
Hur är det annars med dina två stora pojkar. Det var ett tag sen jag såg dom, tänkte åka ner och hälsa på dem snart i skolan.
Cissi..Jag skulle tro att jag vill vara mammaledig så länge det bara går....de är ju bara små en gång och det tillfället vill jag ta vara på. Men sedan blir det förhoppningsvis hagabacken.
I Löa ska det inte bli några bytardagar men det blir väl snart i Nora har jag hört men jag vet inte när..Någon annan som vet?????
Johanna- idag har jag vart och tittat på en riktig liten ängel. Men hon tuttade bara på sin nya tutte och sov hela tiden....Ewa hade varit och köpt nya rosa kläder redan idag. Hela familjen sken som en sol
Johanna- jag det vore skoj att ses och hoppat att Isac är på sitt glada humör. Jag tycker han har varit grinig de gånger vi har träffats medan Max har strålat som en sol och tycker livet är störtskönt!!
Mussa mus- Hej svejs , har du det lugnt i stugan ikväll??
Karin- Hmm den 24 det kanske man skulle passa på att åka på. Jag har hört att man kan göra ganska många fynd där, men att det gäller att vara där i tid och vässa armbågarna.
Har du varit där förut??