• Isaccc

LindeMammor05

Karin- ja här är allt lugnt. Isac sover, han blev trött när vi titta på Roomservice, tyvärr har det blivit så att vi brukar hamna framför tv:n när han ska varva ner för att sova. Men det är väl för att man själv vill varva ner där. Han får väl snart fyrkantiga ögon

• Isaccc

Nu har jag fått iväg lösningen till korsordstiningen, vi älskar att lösa korsord någon annan som har denna "små töntiga" hobby. Jag såg att man kunde vinna en bananbehållare . Det kanske vore något för oss föräldrar när våra småttningar ska käka banan, då slipper den ju ligga fritt i väskan och blir mjuk och äcklig

• Isaccc

Ja visst mig kan du lägga till om du vill......Var hamnar den listan så man ser vilka andra som är med???

• Isaccc

Karin-har du ingen söt bild på Hilda som du kan lägga brevid ditt användarnamn??
    Eller du kanske inte vill lägga ut bilder på nätet? Jag tvekade lite men jag tog en bild som är lite halvskymd...

• Isaccc

Karin- Träning ger färdighet, du får börja med små lätta barnkorsord
    Sen får du träna dig uppåt, nästan alla korsord liknar varandra....Sen har ju en äkta korsordslösare ett korsordslexikon

• Isaccc

Isac 24/2 2900g 50cm
    Hade du fått 15/3 från din egen värld

• Isaccc

Nu gjorde Sverige mål i fotboll tydligen ......hm det var visst han Zlatan som gjorde det........ Jag är inte så insatt...

• Isaccc

Karin- men du är ju en hejare på att skriva inlägg här iallafall, så helt bakom blötet kan du ju inte vara. Eller sitter Martin vid datorn och du säger till honom vad han ska skriva

• Isaccc

Det kanske är därför jag är en hejare på korsord bara för att jag inte ammar.

• Isaccc

Oj vad tiden går fort, Johanna du sa ju att det skulle bli en tidig kväll.

Nu börjar gubben släcka ner här, kanske bäst att hänga på om man ska hinna få sin godnatt puss.

Svar på tråden LindeMammor05