LindeMammor05
Johanna - Ville du komma till storstaden Löa i morgon så gick det bra på eftermiddagen för dem......
Johanna - Ville du komma till storstaden Löa i morgon så gick det bra på eftermiddagen för dem......
Jag går och lägger mig nu.....god natt alla där ute
Läste att Petras son skulle på disco. Då vart jag jätte sugen på att gå ut och dansa. Jag har inte varit ute och dansat på ååååratal känns det som. Gjorde ett försök att gå ut i Örenbro för en månad sedan men jag kände mig som en riktig lantis där och det är ju inte så kul. Men det är inte så ofta som det är något kul här i närheten.
Finns det fler danssugna mammor där ute???? Eller har ni alla blivit "tråkiga"
mys mammor??
Johanna och Petra kanske dansar på bordet just nu!??
Hej hopp så länge!!!!
Hej är inne och tänkte läsa ifatt det jag har missat i helgen...men jag vet inte om jag orkar
någon som orkar ge en kort version om vad som har hänt
Jag som inte har så mycket koll...kan ni berätta var lindeträffen ligger??
Isac skulle nog gilla att gå på bio för han är redan förtjust i att kolla på TV
Men 40 pers. det lät mycket...kan man verkligen få ihop så många här omkring?
Ja just ja..där ligger det jag tyckte jag kände igen namnet....hmmm man kanske skulle våga hänga med!!!
Sen kanske det verkade som jag trodde att det var bio för barnen men det fattar jag att det inte var
Jag får fundera på det..jag är ju lite blyg!!
God natt...dax att sova!!!
Cissi - Sitter och läster tillbaka vad ni har pratat om på sistionde och jag måste ju tacka för alla snälla ord du skrev om min lärarroll. Det värmer alltid att höra sånt.
Att jobba med barn är det roligaste jag vet, att se glädjen när de lär sig läsa och skriva eller känner sig nöjda över något annat. Men det finns tunga och jobbiga områden i skolan också, tex om någon känner sig mobbad eller utanför.
Jag tycker absolut att du Petra ska prata med ditt barns lärare (fast du kanske har gjort det??)för tyvärr är det så att vi lärare inte ser allt. Vi är inga supermänniskor med ögon i nacken (fast många barn tror det)