• Tokfrjant

Bebisar födda -08 i norra skåne!!

Hej!
    Denna tråden är för oss med barn födda -08 och bor i norra skåne!!
    Tänkte vi kunde samlas här och prata om allt möjligt och kanske träffas en dag!

• Svar på tråden Bebisar födda -08 i norra skåne!!
  • Tokfrjant

Jag ska flytta till Osby, är 20år och är mammaledig med min son på nio månader!
    Ska flytta till en femma från en tvåa tillsammans med pojken och min sambo!

• Tokfrjant
    Tokfrjant skrev 2009-04-06 18:57:32 följande:
    Jag ska flytta till Osby, är 20år och är mammaledig med min son på nio månader!Ska flytta till en femma från en tvåa tillsammans med pojken och min sambo!
    Sonen heter förresten Elias!
  • Tokfrjant

Trevligt!
    Såg att din son heter Dennis. Min yngre bror heter Dennis och har en flickvän som heter Emma
    Fina namn! Nikki också!

• Tingeling83
    Tokfrjant skrev 2009-04-06 19:02:39 följande:
    Trevligt!Såg att din son heter Dennis. Min yngre bror heter Dennis och har en flickvän som heter Emma Fina namn! Nikki också!
    hehe sammanträffande

Tack , ja Nikki ej så vanligt!! Hade svårt att välja tjejnamn hihi
  • Tokfrjant
    MammanEmma1983 skrev 2009-04-06 19:03:46 följande:
    hehe sammanträffande Tack , ja Nikki ej så vanligt!! Hade svårt att välja tjejnamn hihi
    Förstår det! Får vi en flicka en dag så skulle jag vilja att hon skulle heta Linnéa, det är fint tycker jag och min syster och mormor heter Linnéa i andranamn!
    Men det finns så många fina namn! Nu får man ju döpa barn till nästan vad som helst. Hehe
  • Tingeling83
    Tokfrjant skrev 2009-04-06 19:24:10 följande:
    Förstår det! Får vi en flicka en dag så skulle jag vilja att hon skulle heta Linnéa, det är fint tycker jag och min syster och mormor heter Linnéa i andranamn!Men det finns så många fina namn! Nu får man ju döpa barn till nästan vad som helst. Hehe
    Fint namn

har du fler barn??
  • Tokfrjant

Nej, jag har bara en buse
    Sen har jag en massa syskon också!
    Tre under tio år och fyra tonårssyskon. Jag är äldre än alla

• Victoris

Trevligt med en tråd för oss i norra skåne Jag och min man bor i Hässleholm, har en liten grabb född 9 juli 2008 och jag är gravid med nr 2 nu som är beräknad till 10 oktober.

Oscar 080709 + Liten, BF 091010
Svar på tråden Bebisar födda -08 i norra skåne!!