• Anonym (Hjälp mig snälla)

Min sambo tänder på min dotter

Min man sedan 5 år tillbka verkar vara förtjust i min 16 åriga dotter..
    Det är som om han är lite förälskad i henne, detta har hållt på i 1 års tid sedan han fick reda på att hon var sexuellt aktiv..tidigare har han klagat på henne då och då nu säger han aldrig något till henne..det han vill är att imponera..
    Vi har 2 gemensamma barn på 2 och 0 år och vore det inte för dessa hade jag lämnat honom..
    Om hon rör honom fåår han stånd (expelvis ger massage) eller om hon lutar sig mot honom om vi ser en film (som hon gjort i alla år tidigare).
    Jag har konfronterat honom och han blir ju givetvis vansinnig att jag anklagar honom för detta, enbart för att han har dåligt samvete..
    Jag har frågat min dotter hur hon upplever honom och hon tycker bara att han blivit väldigt snäll...
    Min 14 åriga son har dock kommmit i kläm, honom klagar han på för jämnan..
    Han är 6 år yngre än mig jag är 39 och han är 33...
    VAD ska jag göra??ge mig råd,,lämna eller vad? han beter sig som en tonåring..
    Riktigt patetisk..
    Tänk på att det finns små barn inblande..och jag vet inte om jag orkar vara ensamstående en gång till..

HJÄLP

• Svar på tråden Min sambo tänder på min dotter
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Du tror att Din karl, pappan till din dotters syskon tänder på henne och du vet inte vad du ska göra?

Seriöst?!
    ...

• Tjelsi

Knivig situation det där.

Du borde väl kanske egentligen be din dotter att inte vara för närgången på din man, samt att visa tydligt att det är dig han ska tända på: DU är ju hans kvinna, inte din dotter :)

• MsLili

Men gud vilken jobbig situatuion för er familj. Alltså det är ju en svår situation.
    Men jag menar om det inte funkar när du konfronterat honom kanske du borde göra de värsta och lämna honom eller ta paus. Tråkigt då ni har gemensamma barn också men det är ju det bästa kanske!!....Lycka till TS!!

• MsLili
    Tjelsi skrev 2009-04-08 22:19:57 följande:
    Knivig situation det där. Du borde väl kanske egentligen be din dotter att inte vara för närgången på din man, samt att visa tydligt att det är dig han ska tända på: DU är ju hans kvinna, inte din dotter :)
    Säga till dottern????...Det är väll mannen hon ska säga till isåfall!
  • Anonym (Hjälp mig snälla)

Jo jag vet vad jag bör göra hela huvudet exploderar ju snart men orden LÄMNA honom men vad fan vi har ju 2 barn tillsammans och han BLÅ nekar! det klart att gör det...fan jag dör vill inte sitta där själv igen med 4 barn man blir ju helt galen varför ska detta hända mig???

• mina små kämpar

nä en sån man hade åkt fort, alltså jag skulle blivit så galet arg men ut skulle han och det är fort

• Saadie

för i helvete!!!!

han är tänd på din dotter och "Om hon rör honom fåår han stånd (expelvis ger massage) eller om hon lutar sig mot honom om vi ser en film"

du orkar inte vara ensamstående??????? orkar du hjälpa henne bearbeta såren om han går över gränsen??? (vilket han ifs redan gör!)

• Queen70

du VET vad du måste göra eller hur TS....

Du kommer att klara detta även om det blir skitjobbigt....Du har ju faktiskt inga alternativ.

Anonym (Hjälp mig snälla) skrev 2009-04-08 22:24:23 följande:

Jo jag vet vad jag bör göra hela huvudet exploderar ju snart men orden LÄMNA honom men vad fan vi har ju 2 barn tillsammans och han BLÅ nekar! det klart att gör det...fan jag dör vill inte sitta där själv igen med 4 barn man blir ju helt galen varför ska detta hända mig???
  • Saadie
    MsLili skrev 2009-04-08 22:21:31 följande:
    Säga till dottern????...Det är väll mannen hon ska säga till isåfall!
    HÅLLER MED!!!

ts, prova att smygfilma!
Svar på tråden Min sambo tänder på min dotter