Vilka blöjor använder ni?
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
Euroshopper........kanonbra och billiga.
Vi använder Liberos MaxiPlus (up&go) till Norah (snart 6 månader)...
Hon blir röd i rumpen av pampers å vågar inte testa nån annan än Libero för jag vet att den funkar
Libero och pampers
Libro och pampers. Tycker att pampers är bättre men dom är ganska mycket dyrare per styck.
vi kör med pampers aktiv fit eller libero eller lidels blöjor.... förstahandsvalet är pampers som är tunnare och bättre passform för vår som 6 mån.
Libero blev de eftersom man fick rabattkuponger från dem.
Vi använder enbart Willys
Vi köper nu för tiden mest Lidl:s blöjor. De är jättebra. Innan jag upptäckte dem (för 2 månader sedan) så använde vi Libero och Pampers. Nu köper vi bara dem ifall vi får hem rabattkuponger som gör att de blir nästan lika billiga som de på lidl. Det skiljer ju annars mycket i priset. 45-50 kr.
Vi använder Libero, de hade dem på BB. Så vi fortsatte o använda dem.
Vi använder Libero och igår köpte jag ett paket med Pampers för första gången (billigare pris), ska testa vilken jag tycker verkar bäst.