Vilka blöjor använder ni?
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
Vi använder Ica handlarnas Premiumblöja.
Bra pris och så tycker vi att de är minst lika bra som Libero och pampers.
Jag använder bara Pampers blöjor till alla mina barn och dom har inte haft någon röd rumpa vilket jag tycker att dom hade utav Libros blöjor.
Jag använder libero tycker dom är bäst
Olika, men Pampers är nog favoriten.
Lidls blöjor är sämst i universum tror jag. För vår unge iaf.
Fast byxblöjor alltså. Är de int eväldigt smala? Det känns som att när June kasat omkring ett tag så har hon liksom stringblöja.
Till största delen tygblöjor av olika slag...
Åker vi bort och under natten använder vi Libero Discovery 5 - 8 kg just nu...
Vårat blöjkonto är löjligt lågt kan jag ju säga, istället sätter vi in de pengar som skulle gått åt till blöjor på Hannas konto...
Pampers. Och hon har aldrig haft nagra somhelst problem/utslag/rodnad!
Har precis gått över till Libero Mini Från Libero Newborn, provade några Pampers från alla gratis utskick men tycker Libero är bäst.
Wiktoria blev röd i rumpan efter 2 dagar med Pampers men har inge prob. med Libero
Hade pampers från början men Moa blev så röd av dom.Så då böt vi till Libero, o dom är jätte bra.
Mina barn har aldrig kunnat använda liberos blöjor p g a utslag.Vi använde rnu Lid´s blöjor till Dennis.Har även provat: Coops,Willys,Unique,o pampers som vi även varvade med när han var mindre...Lidl`s är superbra o läcker INTE o dessutmo har de resår i ryggen.
Precis när Lian va nyfödd så använde vi pampers men han blev röd i rumpan av dom så vi bytte till libero o sen dess har vi bara använt dom.