• Nilla74

Vilka blöjor använder ni?

- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!

• Svar på tråden Vilka blöjor använder ni?
  • mama with kids

Vi använder Ica handlarnas Premiumblöja.
    Bra pris och så tycker vi att de är minst lika bra som Libero och pampers.

• yttan

Jag använder bara Pampers blöjor till alla mina barn och dom har inte haft någon röd rumpa vilket jag tycker att dom hade utav Libros blöjor.

• ebba80

Jag använder libero tycker dom är bäst

• ahlcec

Olika, men Pampers är nog favoriten.
    Lidls blöjor är sämst i universum tror jag. För vår unge iaf.

Fast byxblöjor alltså. Är de int eväldigt smala? Det känns som att när June kasat omkring ett tag så har hon liksom stringblöja.

• musli

Till största delen tygblöjor av olika slag...

Åker vi bort och under natten använder vi Libero Discovery 5 - 8 kg just nu...
    Vårat blöjkonto är löjligt lågt kan jag ju säga, istället sätter vi in de pengar som skulle gått åt till blöjor på Hannas konto...

• cornelias mamma

Pampers. Och hon har aldrig haft nagra somhelst problem/utslag/rodnad!

• Lindakaivi

Har precis gått över till Libero Mini Från Libero Newborn, provade några Pampers från alla gratis utskick men tycker Libero är bäst.
    Wiktoria blev röd i rumpan efter 2 dagar med Pampers men har inge prob. med Libero

• BusGrogg

Hade pampers från början men Moa blev så röd av dom.Så då böt vi till Libero, o dom är jätte bra.

• Fembarnsmorsan

Mina barn har aldrig kunnat använda liberos blöjor p g a utslag.Vi använde rnu Lid´s blöjor till Dennis.Har även provat: Coops,Willys,Unique,o pampers som vi även varvade med när han var mindre...Lidl`s är superbra o läcker INTE o dessutmo har de resår i ryggen.

• Pyret 85

Precis när Lian va nyfödd så använde vi pampers men han blev röd i rumpan av dom så vi bytte till libero o sen dess har vi bara använt dom.

Svar på tråden Vilka blöjor använder ni?