Vilka blöjor använder ni?
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
De som är billigast när vi ska handla..just nu unique blöjor från hemköp..
Libero och Pampers till Angelina (16 dagar gammal) och LIDL´s blöja till Emma (endast nattblöja).
LIDL´s kostar 69:- pak,skitbilliga och läcker aldrig!
Vi använder Lidls blöjor nu, tycker de fungerar bäst. Libero är också bra. Huggies var helt OK men tyckte de kanske häll vätan lite sämre. Pampers har vi haft en gång men de kändes blöta rakt igenom(!).
Hej!
Vi kör med Willys egna blöjor just nu. Funkar kanon och ett skapligt pris.
" Det trågigaste med blöjor är att de nog inte kommer att bli billigare, affären gör en förlust på ca30kr per paket. De säljer till ett underpris för att locka dit barnfamiljer"
Fru med en butikschef till man...
Men alla ni där ute, ha en underbar dag!!!!
Kör helst med Libero. Pampers "nya", smala byxblöja är värdelös!!! Lite bajs och allt är utanför just för att de är så smala!!
Skulle vilja testa Lidls men jag vill ha byxblöjor och det har de ju inte...
Jag använder libero up&go och ibland pampers min gosse är snart 2 år.
Vi har just nu Libero Baby & Go, ville prova hur det funkar. Tyckte Pampers verkade större. Nova är 8 månader.
Vi andvänder Libero up´n go. Den är super tycker jag. Vi har prövat olika märken men denna passar bäst tycker vi.
Coops blöjor. Bra, allergimärkta och dessutom miljövänliga. Ganska billiga också.
Pampers active fit är de blöjor som passar min son Erik bäst! Sitter jättebra och vi har inga problem med röda rumpor eller läckage.