Vilka blöjor använder ni?
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
Vi använde Pampers i början men har nu bytt till Libero . Ica Handlarnas är ok också.
Här kör vi med Libero. Lillan tål inte Pampers. Har haft tygblöjor till några av barnen, men med Lillan har vi varit lata redan från början ....
Libero...för att vi tycker att dom sitter bra...äh, dom är bäst enligt oss!
Vi använder liberos blöjor och jag tycker dom är bra;)
Vi växlar mellan Pampers, Libro och Lidls...just nu så gillar jag Liberos bäst. Pampers har en förmåga att inte hålla tätt i ryggen...utan man ser hur hela bodyn blir gul, blöt och det börjar lukta illa...INTE kul!
Tygblöjor (vikisar med Bumpy ullbyxor) och Lidls engångsblöjor
Nån mer än jag som tycker att Liberos BabyGo byxblöjor är alldeles på tok för pyttesmå?? Är nyfiken på det...
Använde Lidl's i dag, läckte bajs upp på HELA ryggen..
jaa liberos baby&go e på tok för små en strl större baby&go fr 10kg de är jätte bra!!!
Libero, Liddl o Willys
Jag tycker att libero är bäst...de har bäst passform, jag tycker att pampers blöjor blir att lukta så illa när det är kiss i dem...