Vilka blöjor använder ni?
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
köpte blöjor igår och tog som vanligt libero men stod och funderade på om jag ksulle pröva något nytt märke...handlar mycket på ica så euroshoppers är dom verkligen värda att pröva????
Vi använder bara Libero, har provat olika med både nya bebisen och tidigare åt 4-åringen.. men Libero håller måttet i längden och vi slipper läckage, irriterad stjärt mm.. inte billigast, men absolut bäst, åtminstone på våra barn.
Pampers eller Icahandlarnas.
Jag har provat Pampers nu som man fick som prov i "BOXEN" från Babyproffsen. Jag tycker dom va ur dåliga. Min son kissar väldigt mycke, och igår när han hade en Pampers på sig så kändes den fuktig utanpå. Tyckte det verkade äckligt. Så jag håller mig nog till Libero eller nått annat märke.
Har bara testat Libero. som fungerar perfekt! Funderar på att testa ICA:s eller Euroshopper, dock bara pga ett lägre pris. Får se om de är nåt att ha.
Libero är det enda som funkar här, min lilla fröken har lite smått feta lår
Imse tygblöjor och på natten Coops Svanenmärkta engångsblöjor.
FuzziBunz tygblöjor och pampers/libero/willys egna på dagen.
Libero up & go
Änglamarks eller Willys. Har provat Pampers och Libero också, men de är inte bättre än de andra, trots att de är mycket dyrare. Änglamarks är dessutom miljömärkta vilket inte är vanligt när det gäller blöjor.