• Toviz

    Såg ett spöke vid tvn igår :(

    Kollade på tv mitt inatten inatt och när jag blinkar till vid tvn ser jag plötsligt en mörk gestalt med låångt hår såg ut som en kvinna, blev livrädd kollade på tvn igen och tänkte det kanske va en rysare på tvoch att man liksom kan se personen igen för det kan man ju vad jag vet ungefär som när man kollar in i solen och man blinkar så rör sig solen åt sidan. Men så va det inte tänkte inte mer på det har dock kännt av viss aktivitet men inte något som jag blir rädd av. Personen försvann ju igen men jag blev rädd.Vad kunde de va för något som hälsa på mit mitt inatten? Har även hört dunkningar en gång i taket i tv rummet och en gång på natten i sovrummet ovanför.

  • Svar på tråden Såg ett spöke vid tvn igår :(
  • Nathalie009
    Pumaaaan skrev 2009-04-27 17:17:05 följande:
    Hm, kanske borde informera oss om något vi inte redan har hört? Så här säger de flesta skeptiker. Får jag ställa en fråga till dig? Om du inte tror på att det finns andar, vad finns det då för förklaring på att ett helt hus är upp och ner vänt när man kommer hem, typ varje dag...? har jag hallucinerat det då, eller var jag trött innan jag gick till jobbet så jag var tvungen att vända upp och ner på allt? Eller var det någon utan nyckel som gick in, eller kanske jordbävning typ varje dag? Snälla ge mig en förklaring, med tanke på att du är skeptiker och reflekterar till trötthet! Observera att jag inte har en elak ton i texten :)
    Nej det har jag ingen förklaring till :) Men jag tror inte det var spöken ialafall.
  • Nathalie009
    Hjartesjalen skrev 2009-04-27 08:35:31 följande:
    Jo kroppen e trott manga ggr omedvetet ocksa, men det ena beh inte utesluta det andra. Jag hoppas innerligt inte att allt tar slut bara for att vi dor rent fysiskt. Det skulle vara som att fa glassen borttagen innan man fatt forsta slicket haha!
    VA???! DU SKÄMTAR MÄNNISKA??!

    HUR kan man vilja "vara" föralltid? Oh herregud, själv hoppas jag att allt tar slut när man dör. Dör man så dör man. jag vill inte vara en ande föralltid inte. Eller enns finnas så länge!
  • Pumaaaan
    Nathalie009 skrev 2009-04-29 16:01:10 följande:
    VA???! DU SKÄMTAR MÄNNISKA??!HUR kan man vilja "vara" föralltid? Oh herregud, själv hoppas jag att allt tar slut när man dör. Dör man så dör man. jag vill inte vara en ande föralltid inte. Eller enns finnas så länge!
    Du lilla gumman... jag tycker att du ska tagga ner lite nu... om du tycker så är ju det ditt val och människor respekterar dig för det, men respektera då andras val. Annars kommer man inte långt i livet!
  • Nathalie009
    Pumaaaan skrev 2009-04-29 17:12:21 följande:
    Du lilla gumman... jag tycker att du ska tagga ner lite nu... om du tycker så är ju det ditt val och människor respekterar dig för det, men respektera då andras val. Annars kommer man inte långt i livet!
    Jag skrev ju tidigare om du läste att jag inte menade att låta otrevlig. Klart jag respekterar andra varför skulle jag inte göra det?
    Vafan detta är ett forum, ta inte allt på dödsallvar. jag säger bara vad jag tycker! Är det olagligt här eller? Jo juste vi är ju på FL sorry glömde de
  • Hjartesjalen
    Nathalie009 skrev 2009-04-29 19:54:03 följande:
    Jag skrev ju tidigare om du läste att jag inte menade att låta otrevlig. Klart jag respekterar andra varför skulle jag inte göra det? Vafan detta är ett forum, ta inte allt på dödsallvar. jag säger bara vad jag tycker! Är det olagligt här eller? Jo juste vi är ju på FL sorry glömde de
    Jag skulle just saga det samma, "tagga ner", for det du skrev var valdigt barnsligt skrivet maste jag saga. Verkar inte som du visar respekt alls for andras asikter, o tro att jag skulle skamta!

    Maste fraga dig, vad gor du inne pa denna traden overhuvudtaget om du inte tycker det e intressant att lasa andras asikter o bara vill ha ut dina egna som e bergfasta?
    Jag tycker inte att tradar som dessa e till for dom som inte tror o som klankar ner pa oss som tror. Maste val finnas battre saker att gora el andra tradar att lasa, tex tradar for dom som inte tror pa allt detta! Kanske vore nat for dig eller?
  • Pumaaaan

    Du verkar ju bara vara här för att reta oss troende, till att bli arga. Den attityden du använder här inne tycker jag är på låg nivå, och JA jag tycker du ska tagga ner. Så du tog illa upp av "lilla gumman.." hm.. hur tror du inte vi känner när du kommer med sånna ord som "VA???! DU SKÄMTAR MÄNNISKA??!" Tycker inte du heller passar in här på ockulta trådar, om du ändå bara skriver "Jag tror iaf inte ens på spöken" Ser det överhuvudtaget ut som denna tråden handlade om vi tror eller inte tror?

  • Drömmerdrömmar

    Lite roligt att se vad vissa skriver i tråden "jag tror inte på spöken" etc etc.
    Saken är ju den att alla människor inte ser eller hör något ifrån dem. Jag känner stark närvaro och rysningar när någon t.ex. andas mig i nacken, att det alltid är någon som följer efter mig till badrummet på kvällen då jag ska ta bort sminket osv. när jag lägger mig och sover kan jag riktigt känna hur någon står och stirrar på mig, man KÄNNER men som tur är har jag inte SETT någon person i fråga, det är en helt annan sak. den dagen skiter jag nog på mig tror jag. Även om dem inte är farliga.

  • Queen70

    Haha...du bor bergis i MIN förra lägenhet :)


    Drömmerdrömmar skrev 2009-04-30 14:10:57 följande:
    Lite roligt att se vad vissa skriver i tråden "jag tror inte på spöken" etc etc.Saken är ju den att alla människor inte ser eller hör något ifrån dem. Jag känner stark närvaro och rysningar när någon t.ex. andas mig i nacken, att det alltid är någon som följer efter mig till badrummet på kvällen då jag ska ta bort sminket osv. när jag lägger mig och sover kan jag riktigt känna hur någon står och stirrar på mig, man KÄNNER men som tur är har jag inte SETT någon person i fråga, det är en helt annan sak. den dagen skiter jag nog på mig tror jag. Även om dem inte är farliga.
  • Drömmerdrömmar
    Queen70 skrev 2009-04-30 14:15:31 följande:
    Haha...du bor bergis i MIN förra lägenhet :)
    Hehh jasså :)
  • Queen70

    Ja läs mina tidigare inlägg,,,,haha


    Drömmerdrömmar skrev 2009-04-30 14:23:30 följande:
    Hehh jasså :)
  • Hjartesjalen
    Pumaaaan skrev 2009-04-30 14:01:56 följande:
    Du verkar ju bara vara här för att reta oss troende, till att bli arga. Den attityden du använder här inne tycker jag är på låg nivå, och JA jag tycker du ska tagga ner. Så du tog illa upp av "lilla gumman.." hm.. hur tror du inte vi känner när du kommer med sånna ord som "VA???! DU SKÄMTAR MÄNNISKA??!" Tycker inte du heller passar in här på ockulta trådar, om du ändå bara skriver "Jag tror iaf inte ens på spöken" Ser det överhuvudtaget ut som denna tråden handlade om vi tror eller inte tror?
    BRA SAGT!!!!
  • Drömmerdrömmar
    Queen70 skrev 2009-04-30 14:26:21 följande:
    inlägg 16
    haha shit vad äckligt jag hade inte ens läst ditt inlägg innan!! :O
    men för mig är det så fortf. lite lite lugnare nu kanske, men i förra lägenheten var det inte kul alls.
    alldelles för mycket energi.
  • Betty Boop
    TwoThousands skrev 2020-05-09 22:11:42 följande:

    Han såg ett spöke, har du hört något dylikt tidigare.. Någon borde berätta för honom att inte kan se ett spöke!


    Någon borde berätta för dig att tråden är 11 år gammal.
  • TwoThousands
    Betty Boop skrev 2020-05-10 14:57:24 följande:
    Någon borde berätta för dig att tråden är 11 år gammal.
    Den blev ny och aktuell när ja skrev i den.. på vilket sätt ska begravningen vara?


Svar på tråden Såg ett spöke vid tvn igår :(