• Anonym (Nyfiken)

Rakade killar..

Min kille rakar sig "där nere" han tar bort allt..
    Funderar på hur vanligt det är??

Så killar rakar ni er eller inte??
    ( tjejer är era killar rakade?)

• Svar på tråden Rakade killar..
  • Anonym

Jag är kille och är i stort sett helrakad, sparar bara lite grann upptill om man säger så... har varit det i flera år nu och tror inte alls att jag skulle trivas med en massa hår därnere.

• Anonym (...)

Min kille är helrakad precis som jag gillar

• Pentra

Min sambo rakar rubbet. Både snyggt, sexigt och hygieniskt. Så är det mycket skönare när man är tillsammans också. Det blir en mycket närmare känsla och man njuter mer av beröringen då. Men skulle han vilja spara lite ansat pynt ovanför nöjesfältet så gör det inget. Fint det också.
    Jag rakar mig också förstås.

• Pentra

Anonym (m/40) skrev 2009-05-10 19:26:28 följande:

Sk*t trimmern bet mig i pungen. Ont som fan gjorde det. Blod blev det. Körde utan distans och fick mig ett nyp. Varsågoda å skratta nu.
    *ASG* Annars har jag hört att "Riktiga män rakar pungen med vinkelslip".

Be sambon att pussa på det onda... Och när hon ändå är igång med pungen så kan hon väl knappast motstå att smaka på resten också... Inget ont utan att det har något gott med sig...
  • Anonym

Min fru föredrar att jag inte rakar annat än pungen.

• Anonym (m/40)
    Pentra skrev 2009-05-11 18:21:44 följande:
    Anonym (m/40) skrev 2009-05-10 19:26:28 följande: *ASG* Annars har jag hört att "Riktiga män rakar pungen med vinkelslip". Be sambon att pussa på det onda... Och när hon ändå är igång med pungen så kan hon väl knappast motstå att smaka på resten också... Inget ont utan att det har något gott med sig...
    Bättre idag, fick meducin igår
  • Anonym (mjuk)

Hej. Har rakat mig sedan många år. Jag tycker det är snyggt,fräscht och min fru gillar det. Hon är också helt rakad. Vi båda över 40. Sedan ett halvår har jag börjat gå och vaxa mig. Det gör jag var 4-5 vecka.

• redneck girl

ibland gör han det.och jag gillar variation.

• bodegapeppe

när någon mer än jag uppskattar det så helrakar jag :P

Svar på tråden Rakade killar..